צפו בתקציר: 0:2 לבית"ר ירושלים על נתניה בדרך למקום הראשון

אריק סאבו
אריק סאבו | דני מרון

פרשת הסקס של וארן וחסרונו של שכטר לא השפיעו על הקבוצה מהבירה, שעקפה את באר שבע באופן זמני בזכות שערים של סילבסטר (5) וסאבו (79, פנדל). גרינפלד קיפח פעמיים את האורחת, שהייתה ראויה לנקודה

(גודל טקסט)

גם סערת קלטת הסקס של אנתוני וארן, שתפסה את מרבית הכותרת השבוע ואילצה את החלוץ לסגור את הטלפון הנייד שלו, לא עצרה את בית"ר ירושלים שעלתה הערב (שבת) באופני זמני למקום הראשון בטבלה עם 0:2 חשוב על מכבי נתניה אחרי משחק קצבי ומלא באירועים שפתח את הפלייאוף העליון והשאיר טעם של עוד. החלוץ המדובר פתח בהרכב, סחט פנדל והוחלף לאחר שנפצע (83).


סילבסטר, שעלה בהרכב במקום שכטר הפצוע, פרע את השטרות כבר בדקה החמישית עם שערו הרביעי מאז הצטרף בינואר לאחר חילופי מסירות עם קונט. 11 דקות לסיום אריק סאבו קבע את תוצאת המשחק עם פנדל מוצלח אחרי טעות של אוראל גרינפלד, ששרק לפנדל לאחר התחזות של וארן. דקות ספורות לפני כן הוא לא שרק לעונשין מ-11 מטר בצד השני לאחר נגיעת יד ברורה של חן עזרא בתוך הרחבה.


מכבי נתניה לא נפלה מבית"ר ואף שיחקה טוב ממנה במשך דקות ארוכות. דן גלזר מצא את הקורה במחצית השנייה עם וולה אדיר וערן לוי המצוין ניסה ללא הפסקה, אך לא היה מדויק מספיק הערב. מי שלא הורגש הוא מלך שערי הליגה, דיא סבע, שסבל מיום חלש. החבורה של דראפיץ', למרות ההפסד, הוכיחה שהיא לא תעשה לאף קבוצה חיים קלים בפלייאוף העליון והיא עדיין לא אמרה את המילה האחרונה.



חמישה שערים העונה. אריק סאבו (דני מרון)


בית"ר ירושלים, מנגד, שוב הבהירה לכולם כמה עוצמתית וחזקה היא. היכולת לא הייתה מרשימה, אבל הצהובים שחורים כבשו בפעם ה-33 ברציפות בליגה, הסתדרו ללא שכטר הפצוע, התגברו על יכולת חלשה של קלאודמיר, הצליחו להתעלם מפרשת וארן והשיגו שלוש נקודות יקרות מול אחת הקבוצות המלהיבות בליגה. גם ההגנה, שהייתה החלק החלש בקבוצה עד כה, התייצבה ובוריס קליימן כבר עם שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ספיגה החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של קונט, שנפגע בברכו והוחלף על ידי עופר ורטה.


בעקבות הניצחון, בית"ר ירושלים עלתה ל-59 נקודות, שתיים יותר מהפועל באר שבע וארבע יותר ממכבי תל אביב. המשמעות: אם קבוצתו של ברק בכר לא תצליח לנצח מחר את בני יהודה באצטדיון טרנר, החבורה של בני בן זקן תצא לפגרת הנבחרות כשהיא ראשונה בטבלה לפני משחק העונה במחזור הבא בטרנר מול האלופה. מכבי נתניה עדיין במקום החמישי, חמש נקודות יותר מבני יהודה ושבע פחות מהפועל חיפה הרביעית.




זכה לתמיכה מהקהל בחימום. וארן (דני מרון)


הרכבים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה (עופר ורטה 70), טל כחילה, מיקי סירושטיין, שון גולדברג, חן דילמוני (חן עזרא 60), אופיר קריאף, קלאודמיר פריירה, אריק סאבו, אנתוני וארן (עידן ורד 83), יקוב סילבסטר.


מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', דין מימוני, חגי גולדנברג, דן גלזר, דידייה קוגבניה (עלי מוחמד 46), ניקו אולסק (יונס מלדה 67), רמזי ספורי (אלחסן קייטה 79), דיא סבע וערן לוי.


מהלך המשחק


דקה 2: סילבסטר נשלח לרחבה בכדור ארוך והוריד מצוין לאנתוני וארן, אך הבעיטה של החלוץ נבלמה בידו של ורגוץ'. השופט הורה להמשיך לשחק


דקה 5, 0:1 לבית"ר ירושלים: התקפה נפלאה של הירושלמים הסתיימה בשער. כדור רוחב של קונטה הגיע לסילבסטר לאחר הרחקה לא טובה של הגנת נתניה. החלוץ אמר תודה ובעט בעוצמה לרשת. שער ליגה רביעי לחלוץ שהצטרף בינואר.



עוד בינגו של טביב. סילבסטר חוגג את הראשון (דני מרון)


דקה 15: מכבי נתניה עדיין לא איימה על השער של בוריס קליימן. כדור חופשי של ערן לוי הורחק בקלות על ידי ההגנה הירושלמית.


דקה 18, הזדמנות ראשונה לאורחת: ערן לוי נותר חופשי מחוץ לרחבה ושלח פצצה שחלפה סנטימטרים מהקורה של קליימן.

 


עצבני כהרגלו. ערן לוי (דני מרון)

סאבו ואולסק נאבקים על הכדור (דני מרון)


דקה 27: כדור חופשי של קלאודמיר עלה גבוה מעל השער של דני עמוס.


דקה 41: ערן לוי שוב ניסה מרחוק, הכדור עלה מטר מעל המשקוף.


דקה 44: התקפה מסוכנת של בית"ר. אריק סאבו הסתנן לרחבה וקיבל כדור עומק נפלא מאופיר קריאף, אך הנגיחה שלו הגיעה היישר לידיו הבטוחות של דני עמוס.



מריחים אליפות. אוהדי בית"ר ירושלים ביציע הצפוני (דני מרון)

לא הורגש במחצית הראשונה. דיא סבע (דני מרון)


דקה 49: סילבסטר פרץ לרחבה והוציא כדור רוחב שנעצר אצל דני עמוס.


דקה 52, ההזדמנות הכי טובה של נתניה במשחק: בית"ר הרחיקה רע וגלזר ירה מהאוויר לעמוד של קליימן.


דקה 54: עוד בעיטה של ערן לוי, שוב מעל השער של קליימן.


דקה 57, התקפה רודפת התקפה. קונטה פרץ לרחבה של מכבי נתניה וממצב נהדר הוא בעט חלש לידיו של עמוס.


דקה 58, כמעט שער העונה: ערן לוי שחרר כדור אדיר מ-40 מטר, קליימן הדף לקרן. כדור הקרן של לוי הגיע לראשו של גלזר, שנגח מקרוב מעל השער.



כמעט כבש את שער העונה. ערן לוי (דני מרון)


דקה 63, נתניה קופחה: דיא סבע בעט כדור שנהדף בידו של חן עזרא, אך השופט טעה והורה להמשיך לשחק.


דקה 67: עזרא מצא את סילבסטר שהחזיר לו בנגיעה, הקשר בעט טוב אבל דני עמוס יצא לעברו במהירות והצליח להדוף לקרן.



קצב גבוה בטדי (דני מרון)


דקה 70: קונט נפצע בברכו והוחלף על ידי עופר ורטה. המגן ירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה כשהוא סובל מכאבים.



נאלץ לעבוד הרבה במחצית השנייה. בוריס קליימן (דני מרון)


דקה 77, 0:2 לבית"ר ירושלים: וארן ספק הוכשל ברחבה על ידי מימוני, גרינפלד מיהר וסימן לבעיטה מ-11 מטר. אריק סאבו אמר תודה ושלח את הפנדל בעוצמה לרשת. 


גרינפלד קנה את הנפילה של וארן (דני מרון)

סאבו ו-ורטה חוגגים עלייה זמנית למקום הראשון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי