טלטלה בצרפת: קמאבינגה הודיע שלא יאריך חוזה, בדרך לפ.ס.ז'?

אדוארדו קמאבינגה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

כוכבה בן ה-18 של ראן, שמסיים את חוזהו בתום העונה הבאה, הבהיר שלא יחתום על חוזה חדש וצפוי להימכר בקיץ הנוכחי. על פי הדיווחים, הוא רוצה להצטרף לקבוצה של פוצ'טינו. המחיר: 100 מיליון יורו

(גודל טקסט)

אדוארדו קמאבינגה פרץ בגדול בשנתיים האחרונות, ובגיל 18 בלבד, לקשר המוכשר שלוש הופעות בשער במדי הנבחרת הבוגרת של צרפת וכבר 67 הופעות במדי ראן במסגרת הליגה בלבד. הכוכב הצעיר מסיים את חוזהו בסיום העונה הבאה, ועל פי דיווחים בצרפת, הוא הודיע היום (שלישי) למועדון כי הוא לא מתכוון לחתום על חוזה חדש.

המשמעות היא שראן תעדיף למכור את הנכס שלה הקיץ מאשר לאבד אותו בחינם בסוף העונה הבאה. המחיר אותו דורשת הקבוצה: 100 מיליון יורו. מן הסתם, למרות הסכום הגדול אותו יצטרכו לשלם, לא מעט קבוצות ייכנסו למאבק על השחקן.

על פי הדיווח הנ"ל, קמאבינגה רוצה להצטרף לפריז סן ז'רמן. הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו, שאיבדה את האליפות העונה לליל אחרי שלוש זכיות רצופות בתואר, רוצה להמשיך לבנות את עצמה לקראת העתיד ואין ספק שהקשר בן ה-18 יכול להיות רכש סופר משמעותי ומרשים וללא מעט שנים.

אדוארדו קמאבינגה | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

קמאבינגה החל לשחק בקבוצת הבוגרים של ראן כבר בגיל 16 וחצי, כאשר ערך שבע הופעות ליגה לקראת סיום עונת 2018/19. בעונה שלאחר מכן הוא כבר הפך לשחקן הרכב בכיר ופרץ בגדול, והמגמה נמשכה גם העונה.

את הופעת הבכורה שלו בנבחרת צרפת הבוגרת הוא ערך עוד לפני שחגג את יום הולדתו ה-18, כאשר נכנס כמחליף ל-27 דקות ב-2:4 על קרואטיה בליגת האומות בספטמבר 2020. חודש לאחר מכן הוא פתח לראשונה בהרכב הטריקולור במשחק ידידות מול אוקראינה, כבש והוחלף בדקה ה-60. כמו כן, ערך הופעה נוספת מול קרואטיה כששוב נכנס כמחליף ל-27 דקות בניצחון 1:2 באוקטובר 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי