אנתוני דייויס: "רציתי לספק הצהרה, זה היה משחק שחובה לנצח"

אנתוני דייויס | Christian Petersen/Getty Images

כוכב לוס אנג'לס לייקרס עמד בהבטחתו לאחר ההפסד במשחק הראשון. לברון ג'יימס סיפר בתום הניצחון 102:109 בפיניקס שכפה שוויון בסדרה והעביר את יתרון הביתיות: "בשביל זה AD הגיע לפה, פשוט נתנו לו את הכדור"

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס השיבה לעצמה את האליפות בעונה שעברה לאחר עשור בעייתי במיוחד, וכמובן שזכייה באליפות שנייה ברציפות היא מטרה מוצהרת, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) עשו לברון ג'יימס, אנתוני דייויס ושאר שחקניו של פרנק ווגל צעד משמעותי ראשון כדי לעמוד ביעד.

לוס אנג'לס לייקרס ניצחה 102:109 בפיניקס את מי שסיימה במקום השני במערב בתום העונה הסדירה, השוותה את הסדרה ל-1:1 ומעל הכל גנבה את יתרון הביתיות לקראת מעבר הסדרה בלילה שבין חמישי לשישי לסטייפלס סנטר, אולמה הביתי של הלייקרס.

אחרי ההפסד 99:90 במשחק הראשון בפיניקס, אנתוני דייויס לקח אחריות ואמר ש"אין סיכוי שננצח כשאני משחק ככה", אבל הלילה כבר קלע 34 נקודות ב-40 דקות, גם לקח 10 כדורים חוזרים ומסר 7 אסיסטים ובסיום המשחק הצהיר: "כמו כל המנהיגים בקבוצה, גם אני רציתי לספק הצהרה היום במשחק. לברון ג'יימס כבר משנה שעברה יושב עליי כדי שאשחק חזק ואתקרב לשלמות וזה היה משחק שאנחנו חייבים לנצח – כולנו הגעה בגישה הנכונה ועשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר".

דייויס קלע 18 נקודות מקו העונשין, אליו נשלח 21 פעמים, וגם לברון ג'יימס ניהל את המשחק ביד רמה וסיים עם 23 נקודות ו-9 אסיסטים. "הם שניים מחמשת השחקנים הכי טובים ב-NBA והם סוחבים את הקבוצה בייחוד ברגעי ההכרעה", החמיא ווגל.

ומה אמר "המלך"? הוא כלל לא הופתע מההופעה של AD: "רצינו לתת לו את הכדור כמה שיותר מוקדם וכמה שיותר פעמים, פשוט כמו שזה נשמע", החמיא ג'יימס לדייויס, "בשביל זה הוא הגיע לפה, כדי להוביל את לוס אנג'לס לייקרס במשחקי פלייאוף".

גם מאמן פיניקס שאיבדה את יתרון הביתיות, מונטי וויליאמס, הודה שהצמד הזה היה גדול על שחקניו: "לברון ו-AD עשו מהלכים גדולים, אבל עוד יש לנו סיכוי בסדרה. איבדנו יותר מדי כדורים ברבע הראשון וזה פגע בנו".

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס | Christian Petersen/Getty Images
עוד באותו נושא: אנתוני דייויס, לברון ג'יימס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי