האליפות שלה: צפו בחמשת המשחקים הגדולים של מכבי חיפה העונה

אחרי עשור שחון, הירוקים מהכרמל סוף סוף זכו בתואר בתום הניצחון על הפועל ק"ש. לכבוד המאורע, מוזמנים להיזכר בניצחונות החשובים והמשמעותיים וכמובן גם הקאמבק נגד מכבי תל אביב שם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עשור שלם היא חיכתה וסוף סוף זה קרה: מכבי חיפה זכתה הערב (ראשון) באליפות ראשונה מאז 2010/11 כשדרסה את הפועל באר שבע בסמי עופר. לכבוד המאורע החגיגי קיבצנו עבורכם את התקצירים של חמשת המשחקים הגדולים והמשמעותיים ביותר של הירוקים בעונת 2020/21. מהמשחק שמנע מהקבוצה להיכנס למשבר, האופי נגד מכבי תל אביב ועד למשחק שקירר את השמפניות.

מחזור 8: 0:2 על בית"ר ירושלים

ניצחון סופר חשוב ביכולת מרשימה – אבל המועד שלו היה חשוב יותר. אחרי שני הפסדים רצופים וחלשים להפועל חיפה והפועל כפר סבא, שגרמו לכולם לחשוב שמכבי חיפה בדרך לעונה מאכזבת נוספת. אבל לא, ממש לא, וכאן החל רצף שמונה הניצחונות המרשים.

מחזור 11: 1:2 על מכבי פתח תקווה

יש רגעים ששווים אליפות. כאן מכבי חיפה נקלעה לפיגור בדקה הרביעית, השיגה באחד ממשחקיה הטובים העונה מהפך רק בדקה ה-80 אחרי מלחמה ענקית, וכבר ראתה את הניצחון הולך לפח כשהמלאבסים קיבלו פנדל בדקה ה-98. ואז הגיע ג'וש כהן עם הצלה של עונה, וכל מילה נוספת מיותרת.

מחזור 30 – 0:4 על קריית שמונה

התוצאה הגבוהה ביותר של מכבי חיפה העונה, תוך כדי יכולת מרהיבה שלה ושל עומר אצילי שזרח. זה המשחק בו הירוקים חזרו למקום הראשון, כאשר פתחו זמנית פער של שתי נקודות על מכבי תל אביב, שיומיים לאחר מכן סיימה ב-1:1 מול מ.ס אשדוד ואיבדה את הפסגה.

מחזור 33 – 2:2 מול מכבי תל אביב

נכון, זה לא ניצחון, אבל זה משחק ממנו יצאה מכבי חיפה בתחושת ניצחון, כי זה היה נראה בדרך להשפלה ענקית אחרי פיגור כפול ומהיר מאוד. הקאמבק היה מרשים, ואחרי המשחק סוף סוף הייתה תחושה שעכשיו באמת האליפות קרובה, כי הפסד היה יכול לשנות את התמונה.

מחזור 34 – 0:2 על מ.ס אשדוד

בשיא הלחץ, כשאסור לה לפשל, כשסמי עופר לראשונה מלא מאז פרוץ הקורונה וניצחון יבטיח כמעט סופית תואר, הירוקים סיפקו הצגה על הדשא עם יכולת נפלאה, הרבה אופי אחרי ההפסד בחצי גמר הגביע למכבי ת"א, והאווירה באצטדיון הייתה כזו שכבר שנים לא נראתה בכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי