סטיב קר: עומרי כספי נתן לנו דקות גדולות באמת

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

מאמן גולדן סטייט החמיא לפורוורד הישראלי שקלע 15 נק' ולקח 7 ריב' בניצחון על הלייקרס: "הוא בקושי שיחק בחודשים האחרונים". הערכה: צפוי לקבל דקות רבות גם במשחקים הקרובים

(גודל טקסט)
עומרי כספי ניצל את ההזדמנות שקיבל בעקבות הפציעות של סטף קרי, קליי תומפסון ודריימונד גרין והיה אחד השחקנים הבולטים של גולדן סטייט בניצחון הלילה (בין רביעי לחמישי) 106:117 על לוס אנג'לס לייקרס.


הפורוורד הישראלי קיבל 20 דקות, קלע 15 נקודות (7 מ-8 מהשדה, 1 מ-4 מקו העונשין ולא זרק אפילו פעם אחת מחוץ לקשת), לקח 7 ריבאונדים, מסר אסיסט אחד וסיים עם מדד פלוס מינוס של 11+ (השני בטיבו בקבוצה).


השחקנים המובילים של הווריירס לא צפויים לשחק גם בימים הקרובים ולפי ההערכות בארצות הברית, כספי עשוי ליהנות מכך ולקבל דקות משחק רבות. "הסיפור של המשחק היה קוון לוני, שתרם ריבאונדים וכמה מהלכים ענקיים בהגנה, קווין קוק שלקח את ההזדמנות ונתן משחק טוב ועומרי כספי שבקושי שיחק בחודשים האחרונים ונתן לנו כמה דקות גדולות באמת", אמר בסיום המאמן סטיב קר. המשחק האלו כיפיים, כי שחקנים שבדרך כלל לא זוכים לשחק הרבה מקבלים צ'אנסים ותורמים, זה מחזק את הקבוצה. זה מחזק את הקבוצה ששחקנים שלא מקבלים הרבה הזדמנויות תורמים".


After joking that he outcoached Luke Walton, Kerr credited Looney, Casspi and Cook. pic.twitter.com/eOyuSeAwE2

— LetsGoWarriors (@LetsGoWarriors) March 15, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי