שחקני ק"ש צהלו: "אף אחד לא יחגוג אצלנו את האליפות". אמנגה כלל לא היה אמור לשחק

בקבוצה לא שמחו לאידה של מכבי חיפה: "נראה שנשמש תפאורה". הקשר הצעיר שכבש את השער הנהדר, נכנס רק בשל פציעתו של טורה. עוזר המאמן אמר לו: "אל תפחד לצאת קדימה". וגם: ההבטחה לירוקים ושיא לרוצ'ט

(גודל טקסט)

שחקני הפועל קריית שמונה שמחו דקות ארוכות בחדר ההלבשה לאחר ה-1:1 הדרמטי במיוחד נגד מכבי חיפה. זה לא נבע בשל הרצון לשמוח לאידה של מכבי חיפה אלא בשל התחושה במועדון כי בימים האחרונים לא ספרו אותם. לכן בקרב השחקנים רצו להפגין ספורטיביות למופת. "זה היה נראה שחושבים רק כמה נספוג ושממש נשמש תפאורה לחגיגות של הירוקים", אמר שחקן במועדון הצפוני והוסיף: "אף אחד לא יחגוג אצלנו בבית את האליפות. נילחם מול כל קבוצה עד הסוף והוכחנו זאת בענק".

עם התיקו אמש עצרה הקבוצה של קובי רפואה רצף של שני הפסדים רצופים. במשחק הקודם ביניהן בפלייאוף הרי שק"ש לא היוותה יריב והובסה 4:0. יש לה רק ניצחון אחד בפלייאוף אך הוא יוקרתי במיוחד – 0:2 על האלופה מכבי תל אביב, מולה גם תסיים את העונה.

סיפור המשחק היה ללא ספק הקשר הצעיר מייקל אמנגה שעלה כמחליף וכבש שער אדיר בתוספת הזמן והפסיק את החגיגות בירוק. בצוות המקצועי של המועדון הצפוני הודו כי הקשר לא היה אמור לשחק וזה קרה רק בשל הפציעה של סאקו טורה שאף נמצא בספק למשחק האחרון של העונה. בכל מקרה עוד לפני העלייה של אמאנגה הוא זכה לשיחת עידוד מעוזר המאמן, נמרוד קוסטיקה שאמר לו: "אל תפחד לצאת קדימה ולבעוט לשער. שחק קדימה כמו שאתה עושה בקבוצת הנוער".

שחקני קריית שמונה חוגגים | מאור אלקסלסי

במועדון הצפוני מבינים כי הסיכוי להגיע לאירופה אבד מבחינתם אך בכל זאת הבהירו לאנשי חיפה כי יילחמו במחזור הסיום כפי שעשו נגדם. לאחר המשחק האחרון יתחילו במועדון הצפוני בהכנות לעונה הבאה ואף יודיעו רשמית על מינויו של המאמן עמיר נוסבאום. בנושא אחר, עוד לפני המשחק חגגו בקריית שמונה את ההופעה ה-215 של אדריאן רוצ'ט שהפך לשיאן ההופעות של המועדון הצפוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי