לא רק קיין: סיטי מוכנה לשלם 100 מיליון ליש"ט על גריליש

ג'ק גריליש | Richard Heathcote/Getty Images

שואפת לטובים ביותר: כוכב אסטון וילה ונבחרת אנגליה מוערך מאוד על ידי פפ גווארדיולה, שהפך אותו למטרה מספר אחת של הקבוצה לחיזוק בקישור בקיץ הקרוב. בדרך למעבר ענק?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מי שמסתכל על ג'ק גריליש העונה, למרות שנעדר כמעט שלושה חודשים, לא יכול לתהות כיצד שחקן ברמתו משחק באסטון וילה. אבל יכול מאוד להיות שבקרוב מאוד הקפטן של 'האריות' ימצא את עצמו ביעד חדש שהרבה יותר ראוי לו.

באנגליה מדווחים ביממה האחרונה כי מנצ'סטר סיטי מאוד רוצה לצרף את גריליש בן ה-25, שכמובן הפך לחלק מרכזי מהסגל של נבחרת אנגליה וישחק עם נבחרת שלושת האריות ביורו הקרוב. כבר לפני מספר חודשים דווח לראשונה כי הסיטיזנס שמים את עיניהם על הקשר המוכשר.

"סיטי הפכה את גריליש ליעד מספר אחד שלה לחיזוק בקישור", נכתב ב'דיילי מייל'. "היא מוכנה לשלם עליו 100 מיליון ליש"ט, והוא מוערך מאוד על ידי פפ גווארדיולה". לא סתם גריליש יעלה כל כך הרבה, הוא גם חתם לפני מספר חודשים על חוזה חדש ומתגמל לחמש שנים.

ג'ק גריליש | Richard Heathcote/Getty Images

לא ברור האם הסיטיזנס ינסו להעביר שחקנים בתמורה לאסטון וילה בכדי להוריד את המחיר המבוקש, או שישלמו אותו. הקשר כבש העונה שישה שערים והוסיף עוד 12 בישולים ב-26 הופעות בפרמיירליג. אגב, סיטי, מכרה לווילה את דוגלאס לואיס הברזילאי לפני שנתיים עם סעיף שהיא יכולה לרכוש אותו בחזרה תמורת 27.5 מיליון יורו – והיא תוכל לממש אותו עד ה-5 ביוני, כך שגם בנושא זה יהיו התפתחויות בימים הקרובים.

מלבד גריליש הנפלא, כידוע, מנצ'סטר סיטי רוצה לצרף גם את הארי קיין, שהמחיר המבוקש על ידי טוטנהאם על קפטן נבחרת אנגליה עומד על 150 מיליון ליש"ט. האם התכולים הולכים לשפוך כסף בגדול בקיץ הזה? ימים יגידו. בינתיים, הם מחכים למשחק החשוב בהיסטוריה של המועדון, כאשר יפגשו מחר (שבת, 22:00) את צ'לסי בגמר ליגת האלופות במטרה לזכות לראשונה בגביע עם האוזניים הגדולות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי