אשכנזי: המטרה היא קודם כל המקום הרביעי

יובל אשכנזי
יובל אשכנזי | עדי אבישי

בבני יהודה מאוכזבים מה-2:2 מול סכנין ומאביוד שתי הנקודות במאבק על המקום הרביעי והפנו טעות קשות לשופט שילוח. הקשר: "טעויות הן חלק מהמשחק, נתקדם הלאה". ואלסקיס לא צפוי להמשיך

(גודל טקסט)

בני יהודה שמטה אמש (שבת) שתי נקודות יקרות במאבק על המקום הרביעי, לאחר שסיימה בתיקו 2:2 במשחק החוץ נגד בני סכנין. בסיום היו לאנשי הקבוצה טענות קשות מאוד לשופט המשחק אביעד שילוח על שני פנדלים שלא נשרקו לטובתם ועל שער שנפסל שלא בצדק לטענתם.

החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס שבר בצורת של 11 משחקי ליגה, לאחר שכבש את שער השוויון עמוק בתוך תוספת הזמן. זה היה שער הליגה השביעי של הליטאי העונה, כאשר שישה מהם הובקעו מהדקה ה-86 ואילך וארבעה מתוכם אפילו אחרי הדקה ה-90. כפי שכבר פורסם בספורט1 ולמרות השער שכבש ואלסקיס, הוא לא צפוי להישאר במדים הזהובים בעונה הבאה.

"ברור שאנחנו יוצאים מאוכזבים מהמשחק", אמר הקשר יובל אשכנזי. "גם פסלו לנו גול חוקי וגם הבנתי שהיו שני פנדלים, אבל אנחנו כבר עם הפנים קדימה לנתניה בשבוע הבא. טעויות שעשינו הן חלק מהמשחק, זה קורה, אנחנו נלמד מזה ונתקדם הלאה".


ואלסקיס. לא צפוי להמשיך (דני מרון)

המטרות להמשך: "כמובן שהמטרות שלנו הן לסיים במקום הרביעי ואחרי זה נסתכל הלאה. אנחנו מסתכלים קודם כל על עצמנו, מתרכזים משחק אחרי משחק ורוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. המטרה הייתה להגיע לפלייאוף העליון ועכשיו אנחנו מתקדמים הלאה. יש מטרות חדשות – לסיים במקום הרביעי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי