מכבי ראשל"צ אלופת המדינה אחרי 24:29 על הפועל ראשל"צ

מכבי ראשל"צ אלופת המדינה
מכבי ראשל"צ אלופת המדינה | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

כדוריד נשים: אחרי ההפסד הצורפ בגמר הגביע, הצהובות כחולות נקמו ביריבה העירונית עם ניצחון שקבע 1:2 דרמטי בסדרת גמר הפלייאוף. שירה ג'רבי וניצן דונאי הצטיינו עם תשעה שערים כל אחת

(גודל טקסט)

מכבי ראשל"צ היא אלופת המדינה בכדוריד נשים, אחרי שניצחה הערב (ראשון) את על הפועל ראשל"צ 24:29 (11:15) ב'בית מכבי' והשלימה 1:2 בסדרת גמר הפליאוף בליגת אתנה. זו הייתה סדרה דרמטית שנפתחה בניצחון של מכבי 27:28, נמשכה בערעור של הפועל על תוצאת המשחק לאחר שיתוף השחקנית שיר גבזה למרות שהורחקה. במשחק השני הפועל השיגה ניצחון משכנע 30:35 על מכבי בנחלת יהודה. לאורך העונה זכינו למאבקים נהדרים בין השתיים, כשהשיא הקודם הגיע בגמר גביע המדינה שבו הפועל גברה 27:29 על מכבי.

המשחק הערב נפתח בשליטה מוחלטת של מכבי, כשעמית איזק הבקיעה 5 שערים מתוך ה-12 הראשונים ומכבי הוליכה 6:12. צמד שערים של שירה ג'רבי, ואחד ביניהם של נלי אמינוב, קבעו יתרון שיא של 6 שערים. אושרי כהן הקטינה ל-15:11, אבל ניצן דונאי (6 שערים בחצי הראשון) דאגה להוריד את קבוצתה עם טווח ביטחון של 4 שערים להפסקה.

בפתיחת המחצית השנייה מכבי הגדילה את היתרון שוב ל-6 שערים, אבל שם החלה החזרה של הפועל. אושרי כהן צימקה ל-3 שערים ושלי גונן הורידה ל-23:21 (47'). מליצה רדולוביץ' עצרה פנדל ואת המומנטום של הפועל. ניצן דונאי קבעה 22:25 (53), אבל דיאנה צ'רבקובה לא ויתרה. עמית איזק כבשה, ואנה סטורזו'ק העניק להפועל הזדמנות אחרונה כשהקטינה ל-26:24. הפינאלה היה שייך לשירה ג'רבי ושיר גבזה שקבעו 24:29 והעניקו את הצלחת לכחולות-צהובות בהדרכת עידן אהרונוביץ'.

מכבי ראשל"צ אלופת המדינה
מכבי ראשל"צ אלופת המדינה | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

כבשו למכבי: שירה ג'רבי וניצן דונאי 9 כ"א, עמית איזק 7, שיר גבזה 3, נלי אמינוב 1. הפועל: ולדה קוזמינה, קטיה מלניק ואושרי כהן נחום 5 כ"א, אנה סטורוז'וק 4, ניקול צביון ושלי גונן 1 כ"א. שפטו מורן קלוו כחלון ושלומי בר און.

ךשחקניות אין יותר מדי זמן לחגוג או להתאושש מההפסד, שכן הן יצטרפו כבר מחר לאימוני נבחרת ישראל שעושה את ההכנות לקראת טורניר מוקדמות אליפות אירופה (שלב 1) שייערך בסוף השבוע באיי פארו, מול הנבחרת המקומית ומול פינלנד.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי