"בית הקלפים קרס בגלל תקלות התקפיות של שחקנים כמו וייסמן"

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

בעיתון צרפתי סקרו את ויאדוליד מאז השתלט עליה רונאלדו כבעלים, ולא חסכו בביקורת: "ירידת הליגה נבעה מבעיות הגנתיות רבות ומתקלות חוזרות ונשנות של החלוצים", נכתב. האם הישראלי ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה?

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

את עונת הבכורה שלו בליגה הספרדית במדי ויאדוליד, שון וייסמן יכול לסכם ברגשות מעורבים. מצד אחד, הוא ביצע את קפיצת המדרגה ושיחק באחת הליגות הטובות באירופה. מהצד השני, הוא הבקיע שישה שערי ליגה ועוד אחד בגביע המלך, אך מהצד השלישי הוא רשם ירידת ליגה עם קבוצתו כאשר ויאדוליד סיימה במקום ה-19 בטבלה.

בכלי תקשורת בצרפת ניתחו את העונה של הישראלי וחבריו ולא חסכו בביקורת. "לאחר שרונאלדו הגיע למועדון ב-2018, חודשים ספורים אחרי עליית הליגה, הייתה אופטימיות גדולה בעיר. בכל זאת, איך אפשר שלא להתלהב כשכוכב כדורגל כזה לוקח את המושכות על המועדון?", נאמר בכתבה. "עם סרחיו גונזאלס על הקווים, ויאדוליד תמיד הייתה קבוצה שקשה לשחק נגדה. אפילו חלון ההעברות בקיץ שעבר היה חיובי, עם הגעתו של מלך שערי הליגה האוסטרית שון וייסמן".

עם זאת, כאן החלו בעיתון לתקוף את החלוץ ואת יתר שחקני הקבוצה. "העונה, בית הקלפים קרס. צצו בעיות הגנתיות, ובהתקפה היה קושי ליצור סכנה לעבר שער היריבה במיוחד בגלל תקלות התקפיות חוזרות ונשנות של שחקנים כמו וייסמן או מרקוס אנדרה, שהביאו למצב בו הקבוצה מנצחת רק משחק אחד בחצי השני של העונה". בהחלט אמירות שמעבירות ביקורת קשה על הישראלי, בין היתר. כעת, נותר לראות היכן ישחק וייסמן בעונה הבאה, כאשר הישארות בליגת המשנה בספרד נחשבת לאופציה פחות מועדפת על השחקן.

שון וייסמן | Angel Martinez/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי