מוריניו: שחקנים צריכים לגרום לי לבטוח בהם

פול פוגבה וז'וזה מוריניו
פול פוגבה וז'וזה מוריניו | Gettyimages

רגע לפני קרב הצמרת בראשון מול צ'לסי (16:05, ספורט1), מאמן מנצ'סטר יונייטד העביר מסר לפוגבה ולא שכח להחמיא: "התנהג כמו מקצוען מול סביליה". קונטה על וויליאן: "אני לא מטומטם, אבל הוא צריך לעשות הגנה"

(גודל טקסט)
המחזור ה-28 בפרמייר-ליג יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים, כשמנצ'סטר יונייטד תארח את צ'לסי למשחק המרכזי של המחזור, שבקלות היה יכול להכריע את גורל האליפות בימים רגילים. בנוסף, קריסטל פאלאס תארח את טוטנהאם.


מנצ'סטר יונייטד – צ'לסי (16:05, שידור ישיר בספורט1)
משחק מאוד מסקרן עם הרבה סימני שאלה סביבו, כמו איך תיראה צ'לסי אחרי ה-1:1 המרשים נגד ברצלונה במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, האם ההמולה סביב פול פוגבה ביונייטד תירגע וכמובן שאלת היחסים בין ז'וזה מוריניו לאנטוניו קונטה, בנוסף לעובדה ששתי הקבוצות גם נלחמות על הכרטיס לליגת האלופות.



מוריניו קרא לפול פוגבה להרוויח מחדש את האמון שלו בו: "אני לא בוטח בשחקנים בחינם. זה לא שאני צריך לבטוח בשחקנים, הם אלה צריכים לגרום לי לבטוח בהם. לפעמים זה נראה שאנחנו צריכים לתת לשחקנים הכל והם לא חייבים לנו כלום ואני לא חושב בצורה כזאת. סקוט מקטומיניי, למשל, הרוויח את האמון בו מאז הגיע לקבוצה". בנוסף, שיבח "המיוחד" את הקשר הצרפתי על התגובה שלו כשסופסל מול סביליה והיה מוכן תוך עשר שניות להחליף את אנדר הררה שנפצע בדקה ה-17 במשחק נגד סביליה. "במצב כזה לשחקנים אין את המגנים, החולצה לא מוכנה, אין להם את זה ואין להם את זה… אבל הוא היה מוכן כמו מקצוען".


על המשחק נגד קבוצתו לשעבר צ'לסי אמר: "כל שנה יש לזה פחות חשיבות. אין לי רגשות רעים נגד צ'לסי, אבל עזבתי אותם לפני שנתיים ושנה הבאה זה כבר יהיה שלוש. יש לי יחסים טובים עם ההנהלה שלהם. אין לי בעיות עם שחקנים בקבוצה".



מוריניו וקונטה. איך זה ייגמר הפעם? (Gettyimages)


אנטוניו קונטה ומוריניו ינסו כנראה לשנות את היחסים שעלו על שרטון. קונטה אמר שהוא רוצה הפסקת אש בין השניים. אחרי שמוריניו טען שהוא מתנהג כמו פרחח על הקווים, האיטלקי השיב שמוריניו סובל ממחלת השיכחה כי הוא שכח איך גלש על הברכיים כשפורטו ניצחה באולד טראפורד והפורטוגלי השיב חזרה בהעלבות עד שהוויכוח נעלם. מחר השנייפ ייפגשו ולא ברור אם ילחצו ידיים.


קונטה נשאל על כך שהוא לא משתף מספיק את וויליאן שהבריק וכבש את השער ב-1:1 נגד ברצלונה ואמר: "מה אתם חושבים שאני, אידיוט? הוא חייב לתקוף, אבל חייב גם לעשות הגנה. שחקן שמראה לי באימונים שהוא ראוי לשחק עולה בהרכב".


Mirror sport (Saturday): "Mour & Peace" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/QOmiMzZ5mG

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 23 בפברואר 2018

מבחינת סגל השחקנים, אנדר הררה צפוי להיעדר מספר שבועות בגלל הפציעה בשריר הירך אותה ספג מול סביליה, כשגם מרואן פלאיני, זלאטן איברהימוביץ', דיילי בלינד, מרכוס רוחו ופיל ג'ונס מחוץ לסגול. לעומתם, אריק באיי עשוי לפתוח לראשונה מאז נובמבר. בצ'לסי, דויד לואיז, טימואה בקאיוקו ורוס ברקלי ייעדרו. ב-14 המשחקים האחרונים בין המועדונים, יונייטד ניצחה רק אחד בעונה שעברה.


קריסטל פאלאס – טוטנהאם (14:00, שידור ישיר בספורט1)

מנג'ר הספרס, מאורסיו פוצ'טינו הארגנטינאי, הדהים את כולם כשהשווה את הקשר הבלגי של הקבוצה, מוסא דמבלה, לדייגו ארמנדו מראדונה. הוא גם כתב בספר שלו שדמבלה אחד מחמשת השחקנים הכי גדולים שאימן אי פעם: "כמו שאמרתי בספר שלי, הוא ברמה של מראדונה, רונאלדיניו וג'יי ג'יי אוקוצ'ה – שחקנים שהיה לי המזל לשחק איתם". גם על הבלם יאן ורטונגן אמר: "הוא אחד הטובים באירופה. בלם מושלם". לעומתו, חברו הבלגי טובי אלדרוויירלד עדיין לא התאושש מפציעה ולא ישחק. טוטנהאם מקווה שצ'לסי תאבד נקודות וניצחון יחזיר אותה לארבעת הגדולות. לוקאס מורה עשוי לפתוח ב-11. פאלאס לעומתה רק נקודה מהקו האדום ולא ניצחה כבר ארבעה משחקי ליגה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי