למרות החששות: ג'וזף גנדה עשוי לשחק במחזורי הסיום

גנדה
גנדה | מאור אלקסלסי

חלוץ הפועל תל אביב מראה קצב החלמה מהיר ויוכל לשוב לאימונים בשבועות הקרובים, בניגוד להערכה כי ישוב בעונה הבאה. פירסמן וברשצקי יחזרו להרכב נגד קטמון, שולמייסטר על הכוונת של קבוצות מליגת העל

(גודל טקסט)

חלוץ הפועל תל אביב ג'וזף גנדה, שנותח לפני יותר מחודשיים ברצועה הצולבת בברך, עובר שיקום וקצב החלמתו מראה כי יוכל לחזור לאימונים בצורה הדרגתית בעוד חודש עד חמישה שבועות, וייתכן שהחלוץ הצעיר יהיה שותף לחלק האחרון של משחקי הפליאוף העליון וההעפלה לליגת העל – למרות ההערכות המוקדמות על כך שישוב רק בעונה הבאה.

כידוע, גנדה נפצע בניצחון 0:1 על הפועל מרמורק בסוף נובמבר וההערכה כאמור הייתה שהוא גמר את העונה מוקדם מהצפוי, ולכן החדשות התקבלו בברכה אצל מוליכת הליגה הלאומית.

הפועל תל אביב תצא במחזור הקרוב למשחק חוץ נגד הפועל קטמון באצטדיון טדי, והמגן השמאלי הבלגי מרווין פירסמן שלא שיחק נגד הפועל חדרה בשל שפעת צפוי לחזור להרכב, כמו גם מוטי ברשצקי שסיים עונש של כרטיסים צהובים. באימונים עבדה הקבוצה על ניצול של מצבים בתוך רחבת ה-16 ובעיטות מחוץ לרחבה לשער, בנוסף לתיאום בין שחקני הקישור למערך האחורי.

המגן השמאלי איציק שולמייטסר, המושאל להפועל ראשון לציון ויש לו חוזה לעונה הבאה, נמצא במעקב של שתי קבוצות מליגת העל אשר אמורות לפנות למועדון בסיום העונה. כ-2,000 אוהדי האדומים מתכננים ללוות את הקבוצה לירושלים ולעודד את השחקנים.

מרווין פירסמן. התאושש משפעת (מאור אלקסלסי)מרווין פירסמן. התאושש משפעת (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי