פדרו: אחרי המשחק אולי אזמין לתה את אינייסטה ובוסקטס

פדרו
פדרו | AFP

בעוד ברצלונה נערכת למשחק החוץ בשלישי מול צ'לסי, שני האקסים התראיינו לאתר מהמועדון ודיברו על המשקה הלאומי האנגלי ועל היתרונות של לונדון על בירת קטאלוניה

(גודל טקסט)
האתר הרשמי של ברצלונה פרסם ראיון משותף עם ססק פברגאס ופדרו, שני האקסים השייכים לצ'לסי ואמורים לשחק מול בארסה ביום שלישי (21:45).


הקשר והחלוץ נשאלו האם הם אוהבים לשתות תה בלונדון. ססק אמר: "במיוחד לא, אבל לפעמים אחרי ארוחה זה לא רע". פדרו מזג תה לססק והדגיש: "תה עוזר לך לעכל את האוכל אחרי ארוחה".




השניים נשאלו איזה שחקן של ברצלונה הם יזמינו לשתות תה עימם. ססק בחר בג'רארד פיקה: "תמיד הסתדרתי איתו. מאז שהיינו קטנים. גם עם ליאו. גם בוסי (בוסקטס), ג'ורדי (אלבה) ואנדרס (אינייסטה)". פדרו אמר: "עם ג'ורדי, בוסי ואנדרס יש לי יחסים הכי טובים אז הייתי שותה איתם תה וצוחקים ביחד. אולי נעשה אחרי המשחק".


על ההבדלים בין לונדון לברצלונה:
"אני בלונדון חצי מחיי ופגשתי כאן את המשפחה שלי הילדים שלי גדלו שם. אני מרגיש בעיר כמו בבית, אבל יש לי חברים ומשפחה בברצלונה. אני לא יכול לראות אותם כל יום כמו שהייתי רוצה", אמר ססק. "כשאתה בלונדון אתה מרגיש חופשי יותר כשאתה יוצא לאכול או לשתות קפה. פחות מטרידים אותך, אנשים מכבדים את הפרטיות שלך", אמר פדרו.



פברגאס. מרגיש בלונדון כמו בבית (AFP)


בתוך כך השוער מארק-אנדרה טר שטגן התראיין ל-ESPN והתייחס לעזיבה של ניימאר. "אי אפשר בכלל להסביר את האיכות של ניימאר כשחקן. הוא היה סופר חשוב עבורנו כאדם וכדורגלן. אבל הבאנו כמה שחקנים חדשים שעשו אותנו חזקים יותר. אני מקווה שעוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו יתערו כמה שיותר מהר בקבוצה, אבל צריך לתת להם זמן".


ברצלונה פרסמה את הסגל שלה למשחק בלונדון מול צ'לסי מחרתיים כאשר תומאס ורמלאן נכלל בסגל אחרי שעבר את מבחן הכשירות בעקבות פציעתו לפני חודש. בבארסה אין פציעות ו-21 שחקנים נכללים בסגל כולל אנדרה גומש שנעדר משני המשחקים האחרונים ודניס סוארס. רק נלסון סמדו המושעה לא יוכל לשחק.


Our team for the trip to London!
⚽⚽ #ChelseaBarça!!
#ForçaBarça!! pic.twitter.com/9lkqlKwHpO

— FC Barcelona (@FCBarcelona) 18 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי