"נינג'ה אמיתית": התפקיד החדש והמפתיע של ירדן ג'רבי

ירדן ג'רבי | צילום מסך: אינסטגרם

לאחר שרותם ישראל עזבה את תפקידה כפרשנית התוכנית, המדליסטית האולימפית לשעבר והשורדת בדימוס מצטרפת לצוות "נינג'ה ישראל" ותשתף פעולה עם ניב רסקין, רותם סלע ואסי עזר. בקשת התרגשו

(גודל טקסט)

אחרי חמישה חודשים ארוכים ואינספור ספקולציות, נמצאה סוף סוף מחליפה לרותם ישראל, שנמצאת לצידו של ניב רסקין ב-"נינג'ה ישראל", אחת התוכניות האהובות בארץ. ירדן ג'רבי, המדליסטית האולימפית והשורדת בדימוס, תהיה זו שתיכנס לנעליה של ישראל לאחר ששמה היה הראשון שפורסם כמחליפה הפוטנציאלית. בקשת נרגשים לקראת הג'וב החדש של הג'ודוקא: "נינג'ה אמיתית! ירדן ג'רבי מצטרפת לפורמט הטלוויזיה המצליח נינג'ה ישראל, והיא תתייצב בעמדת הפרשנות לצד רסקין בהנחיית אסי עזר ורותם סלע".

בסוף החודש יחלו צילומי העונה הרביעית של נינג'ה ואם התחשק לכם לראות את האישה הביונית מתחרה, קיבלתם אותה כפרשנית. נינג'ה ישראל היא אחת התוכניות הנצפות ביותר בארץ מאז הפיצול של ערוץ 2, לצד חתונה ממבט ראשון והזמר במסכה, כך שצפו להרבה זמן מסך של המדליסטית האולימפית.

כזכור, בשנה שעברה כיכבה ג'רבי במתחרה של קשת, כשהשתתפה ב"הישרדות VIP" ששודרה ברשת 13 וזכתה לרייטינג מטורף בעקבות משבר הקורונה. היא הגיעה לגמר, ובכך הפכה ירדן לדמות אהובה בכל בית בישראל. כעת, ממתמודדת בתוכנית ריאליטי, תהפוך לפרשנית ותיתן את דעתה על המתמודדים. שיהיה בהצלחה.

ירדן ג'רבי וניב רסקין | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי