גורדנה: המקום הרביעי נמצא בהישג יד, לא נרפה

גורדנה
גורדנה | עדי אבישי

בבני יהודה מאושרים מהעלייה המעשית לפלייאוף העליון ומהאופי של השחקנים ששוב הפכו פיגור לניצחון ב-1:2 מול מכבי פתח תקווה. הקשר הוסיף: "אבוקסיס נתן לנו פוש בחשיבה"

(גודל טקסט)

בני יהודה רשמה אמש את הניצחון הכי חשוב שלה העונה בדרך לפלייאוף העליון, לאחר שגברה 1:2 על מכבי פתח תקוה ופתחה פער מבטיח של תשע נקודות מהמקום השביעי, ארבעה משחקים בלבד לסיום הליגה הסדירה. השחקנים של יוסי אבוקסיס שוב גילו המון אופי ונחלצו מפיגור בדרך לנצחון מצוין.

בצוות המקצועי ניסו בסיום להוריד את השחקנים לקרקע והדגישו שהסיפור עדיין לא נסגר באופן סופי ורשמי. אבל גם אנשי המועדון מבינים שרק תרחיש דמיוני של ארבעה הפסדים רצופים יכול למנוע את הכרטיס לשיישיה המובילה.

שני גיבורי הניצחון היו שני הכובשים יובל אשכנזי ורועי גורדנה. אשכנזי החלים רק לאחרונה מקרע בשריר הארבע ראשי ברגלו וקיבל את חולצת ההרכב מול פתח תקווה בעוד גורדנה לא היה מתוכנן לפתוח ונכנס ל-11 אחרי שמאוויס צ'יבוטה נפגע בגבו במהלך החימום.

"נשארו לנו ארבעה משחקים ונצטרך לעשות לפחות עוד נצחון אחד", אמר גורדנה בסיום המשחק. "גם אם הגענו לפלייאוף העליון, זה ממש לא אומר שהעונה מבחינתנו נגמרה. אנחנו רוצים להמשיך לנצח, אולי לתפוס את המקום החמישי, אולי את הרביעי, זה בהישג יד. אנחנו לא נרפה מזה, ובטוח שלא נוריד את הרגל מהגז".

על הכניסה להרכב ברגע האחרון: "זה היה ממש כייף. זה היה גול ראשון שלי בבני יהודה ואפילו אשתי רשמה לי שזה היה כמו לידה. אבוקסיס הזיז אותי הפעם קצת קדימה, במקום מאוויס ואני שמח שעזרתי לקבוצה להשיג את הנצחון הזה וזה מה שחשוב מבחינתנו".


אבוקסיס. גם גורדנה נותן לו את כל הקרדיט (עדי אבישי)

על המשחק: "פתחנו טוב ואז בא הגול הזה שקיבלנו משום מקום, ממצב נייח שאני לא יודע איך ספגנו אותו. חזרנו לעצמנו והראינו המון אופי וזה משהו שניקח איתנו עד סוף השנה. אנחנו ממש שמחים היום. כשהולך אז הולך, אבל זה בעבודה קשה, זה לא בגניבה. זה היה ניצחון עם עבודה קשה".

על השינוי בקבוצה מהעונה שעברה: "קודם כל אבוקסיס הגיע לקבוצה וזה נתן פוש רציני, גם מבחינת המועדון, גם מבחינת השחקנים וגם מבחינת הקהל. הוא נתן לנו פוש בחשיבה קודם כל, בגישה למשחק, בחשיבה למשחק, שאפשר לבוא ולנצח כל משחק, מול כל קבוצה ובכל מגרש. ההנהלה מחדירה בנו אמונה ורוצה שנצליח, אנחנו מאוד שמחים שאנחנו מחזירים להם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי