דיווח בספרד: סביליה הציעה לסרחיו ראמוס חוזה לחמש שנים

סרחיו ראמוס | Steve Bardens - UEFA/UEFA via Getty Images

ההעברה המפתיעה של הקיץ? בעיתון מקומי נטען כי האנדלוסים הגישו חוזה ארוך טווח לקפטן ריאל תמורת שבעה מיליון יורו לעונה, זאת במטרה לבצע את עסקת הענק. הבלם יחזור לאקסית בה פרץ לתודעה?

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לאחד המעברים הדרמטיים ביותר שנראו בכדורגל האירופי בשנים האחרונות? לפי דיווח בספרד, סרחיו ראמוס עשוי לעזוב את ריאל מדריד ולהצטרף לסביליה לחוזה ארוך טווח, החל מהעונה הקרובה.

כידוע, ראמוס טרם חידש את חוזהו בשורות הבלאנקוס, ונכון לעכשיו יש לו עד סוף החודש להגיע להסכם עם ריאל. בדיווח נטען כי הצעה רשמית כבר הוגשה לו מהמועדון האנדלוסי, אך די כצפוי היא לא מתקרבת לסכומים אותם הבלם הספרדי מצפה להרוויח: שבעה מיליון יורו לעונה למשך חמש שנים. לשם השוואה, בעונה החולפת ראמוס שילשל לחשבון הבנק שלו קצת יותר מ-17.5 מיליון יורו.

עוד נאמר בדיווח כי קפטן הבלאנקוס לא ישתכנע להצעת סביליה, וכי הוא מעדיף לחדש את חוזהו בריאל מדריד ואף לקצץ עשרה אחוזים משכרו. למרות זאת, פלורטינו פרס כרגע מציב סדר עדיפויות מעט שונה וייתכן מצב כי בסופו של דבר ראמוס לא יישאר בבירת ספרד.

סרחיו ראמוס הוא אחד הבלמים הגדולים בתולדות הכדורגל האירופי ובטח בהיסטוריית ריאל מדריד. הוא משחק בשורות המועדון מעונת 2005/6 והוא ערך 671 הופעות במדים הלבנים, במהלכן כבש 101 שערים ובישל 49 נוספים, מספרים חסרי תקדים לשחקן הגנה. בנוסף, הוא משמש כקפטן הקבוצה בחמש העונות האחרונות וזכה עמה בחמש אליפויות ספרד וארבע פעמים בליגת האלופות.

סרחיו ראמוס | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי