"זה היה עוד לילה שחור, שהוא חלק מעונה זוועתית"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

הפרשנים בספרד התקשו לעכל את ה-2:2 של ריאל מדריד מול לבאנטה. זידאן הסביר את החילוף של רונאלדו: "היה מתוכנן", ניימאר: "לא יכול לחכות למשחק בברנבאו". באנגליה טוענים: "קיין צריך להגיע בקיץ למדריד"

(גודל טקסט)
מד החשש בריאל מדריד עלה אמש (שבת) למדרגה חדשה, פחות משבועיים לפני המפגש הראשון מול פאריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס הוליכו ביתרון כפול, אך סיימו ב-2:2 מאכזב מול לבאנטה. 'מארקה' המקומי לא ריחם על אלופת אירופה: "זה עוד לילה שחור, שהוא חלק מעונה זוועתית. מדהים שהקבוצה הזו לא הצליחה לנצח העונה פעמיים את לבאנטה, מתור הזהב של המועדון – ריאל עברה לתקופה הכי שחורה שלה תוך כמה חודשים".


'אס' הוסיף: "איך זינדין זידאן החליט להחליף את כריסטיאנו רונאלדו? המצב היה עדין, למה לא להשאיר אותו". המאמן הסביר בסיום: "החילוף היה מתוכנן מראש. רציתי עוד קשר כדי לחזק את מרכז המגרש. רונאלדו ירד בשקט, לעומת קארים בנזמה שרתח מזעם במשחק הקודם". זו הפעם ה-36 מתוך 401 משחקים שבה הפורטוגלי הוחלף במדי הבלאנקוס. מלבד זידאן, גם שחקני ההגנה של ריאל ספגו את מרבית חיצי הביקורת: "זיזו יכול להמשיך לתת אמון ב-BBC, אבל זה לא יפתור את הבעיות שלו בהגנה". רונאלדו רתח מזעם על הצלמים, שלא הרפו ממנו כשירד אל הספסל.



זידאן התייחס למשחק בסיום: "המשחק הזה לא ישפיע עלינו לקראת פ.ס.ז'. קשה לעכל את התוצאה הזו והיינו יכולים להימנע מהספיגה השנייה. הליגה אבודה? אני לא אגיד זאת לעולם. לבאנטה עשתה ארבע מתפרצות, וכבשה בשתיים מהן. נעבוד על זה. אני לא מודאג, רק נגעל מהתוצאה". סרחיו ראמוס, ששבר בצורת בת 11 חודשים, הוסיף: "השחקנים והמאמן אשמים במצב ביחד. חשוב שנשתוק, ונדבר כמה שפחות. חשוב שנראה מה אנחנו יודעים, מצב הרוח בחדר ההלבשה רע. זו אחת השנים הגרועות שלנו בליגה, הפער מברצלונה הוא לא נורמלי". קאסמירו הסביר: "אסור לנו להמשיך ולעשות טעויות כאלה. הליגה כמעט אבודה, אבל היא חשובה לביטחון שלנו". רפאל וראן סיכם: "המשחק הזה לא ישפיע על ליגת האלופות".


#LaPortada Así es imposible pic.twitter.com/XoAGpco3iH

— MARCA (@marca) 3 בפברואר 2018

הקפטן היה תחת מתקפה: "קשה לדמיין מה ניימאר וקיליאן אמבפה יעשו לו, אחרי מה שחוסה מוראלס עשה לו. ריאל תצטרך להבקיע עשירייה כדי לעבור את פאריס סן ז'רמן". ומה לגבי המועמדים לקראת העונה הבאה? בתקשורת הספרדית טוענים כי ריאל עשויה לנסות להחזיר את חאמס רודריגס, המושאל לבאיירן מינכן. בינתיים, קיילור נבאס ניסה להרגיע את הגזרה בעקבות העניין הגובר ביאן אובלק וסיפר לתקשורת הספרדית: "אאבק בכול שוער שיגיע, אני לא מודאג". 


גם בעיר האורות עוסקים במפגש מול הבלאנקוס. פ.ס.ז' דרסה אמש 0:3 את ליל, כשניימאר כבש את שערו ה-28 בכול המסגרות. הכוכב הברזילאי, שהוסיף גם את הבישול ה-18 שלו, סיפר בסיום: "אני לא יכול לחכות כבר למשחק בסנטיאגו ברנבאו".


בתוך כך, כוכב העבר גראהם סונס המליץ בטורו ב"סאנדיי טיימס" להארי קיין (21 שערי ליגה ו-30 בכל המסגרות) להצטרף לריאל מדריד. "אני מודע לכך שאני הולך לעצבן כמה חובבנים, אבל אני חושב שהוא צריך לעבור הקיץ לריאל מדריד אם יש לו הזדמנות", כתב והוסיף: "הוא יהיה הבריטי הראשון שישלמו עליו 2 ושמונה אפסים בליש"ט. הוא הולך להיות השחקן הבריטי הראשון שישלמו עליו 200 מיליון ליש"ט (כ-227 מיליון יורו)".

"No hay razones. Mira el partido. Apunta la cámara para el partido". La reacción de Cristiano Ronaldo tras ser sustituido en el Ciutat de Valencia. pic.twitter.com/d0FFjo2LBx

— Minuto#0 en Movistar+ (@MovistarMinuto0) 3 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי