בהפועל עכו מתעוררים מחדש: "ניצחון שיכול לשנות עונה שלמה"

שחקני הפועל עכו חוגגים
שחקני הפועל עכו חוגגים | אודי ציטיאט

במועדון הצפוני מקווים כי הניצחון יפתח את המאבק בתחתית: "הפםע לא הצגנו כדורגל גדול". מחמאות לרייכרט, בן אז'ובל ייבדק לקראת מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל עכו לאחר ה-0:1 אמש (שבת) על הפועל רעננה. מצד אחד, במועדון יודעים כי הדרך להיחלצות עוד ארוכה כאשר הפער כרגע ארבע נקודות אבל מקווים כי הניצחון יוסיף ביטחון לקבוצה להמשך העונה. "עד עכשיו קיבלנו מחמאות וללא נקודות. הפעם לא הצגנו כדורגל גדול אבל השגנו ניצחון שיכול לשנות עונה שלמה", אמרו הבוקר.

במועדון גם הביעו שביעות רצון משילובם של השחקנים החדשים ובראשם בן רייכרט. בעכו הכחישו את האפשרות כי השחקן לא ריצה את עונש ההרחקה מסיום העונה שעברה. "הוא קיבל שלושה משחקי הרחקה ואחד הוא ריצה עוד בהפועל תל אביב ובתחילת העונה הנוכחית הועבר מסמך מההתאחדות הישראלית לבלגית ורייכרט ריצה את העונש שם. יש לנו מסמך מההתאחדות הבלגית שהשחקן ריצה את העונש וכעת יכול להיות פעיל", אמרו במועדון. רייכרט עצמו אמר לאחר המשחק: "אני חושב שהייתה לי הופעת בכורה טובה. המטרה שלנו להישאר בליגה והניצחון הזה מאוד מוסיף לנו. הגיעו הרבה שחקנים במהלך חודש ינואר ונצטרך להתגבש במהרה".


מי שהיה פחות טוב הוא אקילו באלה שהוחלף במחצית, אך בעכו יודעים כי מדובר בחלוץ שלא שיחק דקה מתחילת העונה ויצטרך זמן בכדי להיכנס לכושר משחק. "הוא חלוץ מוכשר ועוד יתרום לנו העונה" אמרו בעכו. בן אז'ובל, שנפצע במהלך המשחק, ייבדק אך ההערכה כי יהיה כשיר למשחק בשבוע הבא מול מכבי תל אביב.


ישנה להם את העונה? שחקני עכו (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי