הפועל ירושלים תגיע לאשדוד, האוול וקינזי חוזרים

ריצ'רד האוול
ריצ'רד האוול | דני מרון

האלופה תתארח ביום שני אצל קבוצתו של גרינברג הנמצאת במומנטום חיובי. ראשל"צ מחכה בביתה לנס ציונה

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

שני משחקים ישלימו מחר את המחזור ה-15 בליגת העל. בראשון שבהם תארח מכבי ראשון לציון את עירוני נס ציונה (20:10) ובשני תארח מכבי אשדוד את הפועל ירושלים (20:30).

מכבי אשדוד/באר טוביה – הפועל ירושלים
המארחת תחסר שוב את דייויד לורי בעוד אצל האלופה חוזר ריצ'ארד האוול לראשונה מאז הפציעה, כמו גם טרנס קינזי שהחלים ושב לסגל. המאזן ההיסטורי בעונה הרגילה בין הקבוצות עד היום במסגרת הליגה: 9:10 לאשדוד, במשחקי הבית של אשדוד: 2:6 לזכותה. בעונה שעברה בליגה: 1:2 לאשדוד. בסיבוב שעבר: 74:86 לאשדוד בחוץ.

  • ניצחון גדול להפועל ת"א באילת

מכבי אשדוד עומדת על רצף של שישה ניצחונות בכל המסגרות, אחרי שהפגיזו כמות שלשות דו-ספרתית בארבעה מחמשת המחזורים האחרונים, כולל שיא ליגה עונתי ושיא מועדון של 18 שלשות בשבוע שעבר. הפועל ירושלים קלעה בכל אחד משני המחזורים האחרונים 15 שלשות, כמות זהה לזו שהייתה לה בשלושת המחזורים האחרונים של הסיבוב הראשון במצטבר.

מכבי ראשל"צ – עירוני נס ציונה
קאליף ווייאט נרשם ויערוך בכורה במדי נס ציונה. זה יהיה משחקו הראשון מאז נפצע בפברואר 2017 נגד… מכבי ראשל"צ. גארי בראון-רמירז הפצוע לא נרשם למשחק. עידן זלמנסון טרם שב לאימונים מלאים ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק. מארק טולפסן נעדר בימים האחרונים בשל מחלה ונמצא בספק למשחק. אייל שולמן יחזור לסגל אחרי היעדרות.


טל דן. רצף הניצחונות יישמר? (אודי ציטיאט)

המאזן ההיסטורי בעונה הרגילה בין הקבוצות עד היום במסגרת הליגה: שוויון 5:5. במשחקי הבית של ראשל"צ: 2:3 לנס ציונה. בסיבוב שעבר: 71:85. לראשל"צ בחוץ. שישה מתוך עשרת המפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה הסתיימו בניצחונות חוץ, כולל שלושה מארבעת האחרונים.

לראשונה העונה עומדת עירוני נס ציונה על רצף של שני ניצחונות: 77:91 על גלבוע/גליל בחוץ ו-71:74 על מכבי חיפה בבית, כאשר בשני המשחקים היא יצאה מפיגור בהפסקה בעזרת הגנה נהדרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי