בתקווה לאפס נדבקים: ברזיל הביסה 0:3 את ונצואלה. גם קולומביה ניצחה

נגד יריבה מוכת קורונה שהגיעה בסגל חסר, אלופת דרום אמריקה פתחה את הקופה עם טיול קליל ושלוש נקודות. ניימאר כבש ובישל, מרקיניוס ו'גביגול' הוסיפו. 0:1 לקפטרוס" על אקוואדור בזכות שער גאוני ומרשים

(גודל טקסט)

אם חגיגת היורו לא מספיקה לכם, תשמחו לדעת שטורניר הקופה אמריקה נפתח הלילה (בין ראשון לשני) באופן רשמי בברזיל, במפגש בין המארחת ואלופת דרום אמריקה לוונצואלה מוכת הקורונה – שמספר דו ספרתי מבין שחקניה נדבק בנגיף. פערי הכוחות היו ברורים והסלסאו עמדו במשימה כאשר השיגו 0:3 חד צדדי, שהיה יכול גם להסתיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר, לולא סדרת החמצות של הנבחרת הביתית.

ברזיל, ששלטה באופן מוחלט במשחק, כבשה את שער היתרון בדקה ה-23, כתוצאה מכדור קרן שבסיומו מרקיניוס דחק מקרוב. המארחת הצליחה להכפיל רק במחצית השנייה. בדקה ה-62 דנילו הוכשל בתוך הרחבה, ואל הפנדל ניגש ניימאר שכבש את שערו ה-65 במדים הלאומיים עם גלגול אלגנטי לרשת. השער השלישי הגיע דקה לתוספת הזמן כאשר ניימאר הוסיף בישול ל'גביגול' המחליף, שקבע את תוצאת המשחק לאחר כיבוש עם החזה.  

בתקווה שהמפגש עם קבוצה שסובלת מהתפרצות קורונה לא יגרום להדבקות רבות גם אצלה, המשחק הבא של ברזיל יהיה בלילה שבין חמישי לשישי (3:00, שידור ישיר בספורט2) מול פרו בשחזור גמר הקופה מ-2019. ונצואלה, שרק רוצה לעבור את הטורניר הזה בשלום, תקווה להפתיע במחזור הבא את שכנתה קולומביה.

ניימאר ניגש לנקודה הלבנה | Buda Mendes/Getty Images
מרקיניוס | Buda Mendes/Getty Images
מרקיניוס | NELSON ALMEIDA/AFP via Getty Images
ניימאר | NELSON ALMEIDA/AFP via Getty Images

קולומביה – אקוואדור 0:1

הנבחרת שהייתה אמורה להיות אחת המארחות בטורניר והתייצבה אליו ללא הכוכב הגדול – חאמס רודריגס, החלה את דרכה ברגל ימין. האחראי לשער הניצחון היה קשרה של בוקה ג'וניורס אדווין קארדונה, בזכות תרגיל גאוני ממצב נייח, שבוצע בצורה מושלמת. המאמן ריינלדו רואדה שמר על מאזן נקי מהפסדים מאז שמונה לתפקידו, למרות שה"קפטרוס" לא הרשימו ביכולת שלהם מעבר לשער שכבשו. במחזור הבא, כאמור, תחכה להם ונצואלה. אקוואדור תהיה חופשית במחזור הבא ותזכה למנוחה של שבוע, לפני שתפגוש גם היא את הנבחרת שנפלה קורבן להתפרצות קורונה.

עוד באותו נושא: מרקיניוס, ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי