ליגיונר חדש: דור פרץ חתם בוונציה

דור פרץ חותם בוונציה לצד סוכנו אבי נמני | סוכנות נים גרופ

הקשר עזב את מכבי תל אביב עם סיום חוזהו ובשלוש שנים הקרובות ישחק במדי העולה החדשה לסרייה A, בשורותיה ישתכר כ-750 אלף יורו לעונה. יהיה הישראלי השלישי בליגה האיטלקית הבכירה אחרי טל בנין וערן זהבי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עכשיו זה סופי ורשמי: דור פרץ יהיה הישראלי השלישי שישחק בסרייה A האיטלקית. הקשר, שסיים את חוזהו במכבי תל אביב, עבר היום (רביעי) בדיקות רפואיות והערב חתם בוונציה, העולה החדשה לסרייה A אליה הוא יצטרף בחוזה לשלוש שנים והיא תשלם לו כ-750 אלף יורו לעונה.

פרץ, מלווה באביו וסוכנו אבי נמני, נפגש הבוקר עם ראשי קבוצתו החדשה, אז סוכמו כל התנאים והתאפשרה חתימה על החוזה. פרץ ישוב לישראל ביום שישי הקרוב וב-10.7 יחזור לאיטליה, אז יחל רשמית את דרכו וייקח חלק באימוני פתיחת העונה של ונציה. כאמור הוא יהיה הישראלי השלישי בסרייה A, לאחר טל בנין (ברשיה) וערן זהבי (פאלרמו). יש לציין שגם הישראלי הצעיר סוף פודגוראנו שייך לרומא וישב על הספסל העונה, אולם לא שותף.

ונציה היא קבוצה צנועה מאוד במונחים איטלקיים. העונה הבאה תהיה ה-13 שלה בלבד בליגה הבכירה ואת מרבית שנותיה היא בילתה בליגה השנייה (37 עונות) ובליגה השלישית (23 עונות). העונה האחרונה שלה בליגה הבכירה הייתה 2001/02. בעבר שלה גם זכייה בגביע האיטלקי ב-1941, בתקופת מלחמת העולם השנייה. על מנת לתקוע יתד, היא החתימה כבר שני שחקנים ופרץ יהיה השלישי.

למעט חצי עונה בהפועל חיפה, פרץ בן ה-26 שיחק כל חייו במכבי תל אביב. הוא עלה לקבוצה הבוגרת ב-2014. העונה רשם פרץ עונת שיא, כשהבקיע עשרה שערים, הוסיף תשעה בישולים והפך למנהיג הבלתי מעורער של הצהובים. במאזנו לא פחות מ-11 תארים עם מכבי תל אביב (שלוש אליפויות, שני גביעים, ארבעה גביעי טוטו ופעמיים "אלוף האלופים") וכן 20 הופעות במדי נבחרת ישראל.

דור פרץ חותם בוונציה לצד סוכנו אבי נמני | סוכנות נים גרופ
דור פרץ | אריאל שלום

גורם המקורב לפרץ אמר עוד לפני החתימה: "לא קל לעזוב את מכבי ת"א וגם את מדינת ישראל, אך בכדורגל ישנן הזדמנויות כפי שקרה בעבר לוויקי פרץ, אבי כהן, גיורא שפיגל, אבי נמני ושרן ייני שעזבו לאירופה אבל חזרו למכבי ת"א. מכבי בלב של דור פרץ, תמיד".

בשורות מחזיקת הגביע מבינים שעזיבתו של פרץ המצוין שרשם 52 הופעות בכל המסגרות בעונה שעברה בהן כבש עשרה שערים ובישל עוד תשעה – היא עובדה כמעט מוגמרת. ראשי המועדון פועלים לצירוף שחקנים אחרים לקישור. ניר ביטון מסלטיק מועמד וכן גם קשר זר כשיש מספר שחקנים שנמצאים ברשימה ומולם מתנהל משא ומתן בימים אלו. לגבי ביטון הרי שהנושא נבדק כבר מספר שבועות.

דור פרץ | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי