סטיב קר מחמם: אנחנו רוצים לבעוט בתחת של קליבלנד

סטיב קר וטיירון לו
סטיב קר וטיירון לו | AFP

מאמן גולדן סטייט דרוך לקראת המפגש מול הקאבס (בין שני לשלישי, 03:00): "המקבילה המודרנית ליריבות בין סלטיקס ללייקרס משנות ה-80". כספי צפוי להיות בסגל. תומאס: "קרי חתיכת שחקן, תמיד יש לי קרב מולו"

(גודל טקסט)

במסגרת יום מרטין לותר קינג ייערך הלילה (בין שני לשלישי) מחזור משחקים עמוס ב-NBA, ובמוקד שחזור סדרת הגמר בשלוש השנים האחרונות כשקליבלנד תארח בקיו ארנה את גולדן סטייט (03:00, שעון ישראל).

עומרי כספי החלים מהווירוס שתקף אותו וגרם לו לכאבים בגב ויעמוד לרשותו של סטיב קר. גם סטף קרי וקווין דוראנט יתלבשו אצל האלופה. "אנחנו פשוט רוצים לבעוט אחד לשני בתחת", התייחס מאמן הווריירס ליריבות שנוצרה בשנים האחרונות עם הקאבס. "אין הרבה אהבה וכך זה אמור להיות. היריבות שלנו היא המקבילה המודרנית ליריבות הגדולה בשנות ה-80 בין סלטיקס ללייקרס. זו בהחלט הרגשה מיוחדת להיות באולם כששתי הקבוצות נפגשות".

בצד השני, הקאבלירס נמצאים בתקופה רעה עם שמונה הפסדים ב-11 המשחקים האחרונים (לעומת שמונה ניצחונות מעשרה משחקים של הלוחמים), בעיקר בגלל משחק הגנה רע שהוביל לכמה מהתבוסות הגדולות בקריירה של לברון ג'יימס.

מאמן הקאבס טיירון לו אמר: "אנחנו צריכים לעמוד בקצב ההתקפי ולקלוע באחוזים יותר טובים. לא קלענו זריקות נוחות במסע החוץ שלנו, אבל אם נתחיל לקלוע ונשחק בקצב גבוה יהיה בסדר". הרכז אייזאה תומאס הוסיף: נעשה את מה שאנחנו יכולים כדי להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות. קרי אחד הגארדים הטובים בעולם. גם כששיחקתי בסקרמנטו, תמיד היה לי קרב מולו. הוא חתיכת שחקן וקשה לשחק נגדו".

עומרי כספי. שוב שותף ליריבות הכי גדולה בליגה (AFP)
עומרי כספי. שוב שותף ליריבות הכי גדולה בליגה (AFP)

שאר המשחקים: דטרויט – שארלוט (19:30), פילדלפיה – טורונטו (20:00), וושינגטון – מילווקי (21:00), אטלנטה – סן אנטוניו (22:00), ברוקלין – ניו יורק ניקס (22:00), שיקגו – מיאמי (22:30), ממפיס – לוס אנג'לס לייקרס (00:30), אוקלהומה – סקרמנטו (03:00), יוטה – אינדיאנה (04:00), לוס אנג'לס קליפרס – יוסטון (05:30)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי