הישג נהדר: אדיר כהן ויהב שמיר זכו באליפות שווייץ

אדיר כהן ויהב שמיר | פרטי

הכדורידנים הישראלים חגגו עם וויטרתור תואר נפלא, אחרי 23:25 על האלופה היוצאת שפהאוזן שהשלים 0:3 בסדרת הגמר. השוער סיפק עצירות חשובות בדקות ההכרעה, חברו הבקיע 4 שערים ומסר 4 אסיסטים: "עשינו את זה בענק"

(גודל טקסט)

הישג נהדר והיסטורי רשמו הערב (חמישי) אדיר כהן ויהב שמיר, שחקני נבחרת ישראל, שזכו יחד עם פאדי ווינטרתור באליפות שווייץ בכדוריד. פאדי ניצחה 23:25 את האלופה היוצאת שפהאוזן והשלימה סוויפ של 0:3 בסדרת הגמר.

יהב שמיר סיפק עוד משחק ענק, כמו לאורך כל הסדרה, והעמיד 39 אחוזי עצירות, כולל 4 עצירות רצופות בדקות ההכרעה. בשני המשחקים הקודמים, השוער רשם 25 עצירות ונבחר למצטיין של המשחק הראשון. אדיר כהן היה פנטסטי עם 4 שערים ו-4 אסיסטים ובסך הכל הבקיע בסדרה 15 שערים ומסר 10 אסיסטים. ורסטקו סטויקוביץ, אקס מכבי ראשל"צ, כבש 8 שערים הערב והיה גם מלך שערי הסדרה.

"זה מרגש, זה מיוחד מאוד, כהישג ספורטיבי נפלא וכמובן גם בזווית הישראלית שלנו. עשינו את זה בענק, ועכשיו אפשר ללכת הביתה לנוח!", אמר אדיר כהן, שייפרד מהאלופה השוויצרית אחרי שנתיים מוצלחות ויצטרף לטרמבליי הצרפתית, שעדיין לא ברור אם תשחק בעונה הבאה בליגה הראשונה או השנייה (הקבוצה ירדה, אבל יש אפשרות שהליגה הראשונה בצרפת תורחב ותהיה הקפאת ירידות). עבור שמיר, בעונתו הראשונה בשווייץ, שבה השתלב מצוין – מדובר גם כן בהישג שיקדם אותו – ובכלל בסיום עונה הירואי, לאחר שחזר מפציעה היישר אל סדרת הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי