כעס בהפועל עכו: "אנחנו סופגים שערים של ירידת ליגה"

אלדד שביט
אלדד שביט | מאור אלקסלסי

במועדון הצפוני כואבים את ההפסד, אך חושבים שהם עדיין בחיים. ביטון שוחרר, איציק כהן וג'ניה ברקמן מועמדים להצטרף ומגן מכבי תל אביב מתן בלטקסה הגיע בהשאלה. זרים נוספים צפויים לנחות השבוע

(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל עכו לאחר ההפסד אמש (שני) מול הפועל אשקלון, ובעיקר מהשער שנכבש שלוש דקות לסיום המשחק. במועדון הצפוני אומנם טענו כי קבוצתם לא הייתה ראויה לניצחון אבל שחקניה היו חייבים לסיים את המשחק בתיקו. "אנחנו סופגים שערים של ירידת ליגה. כל משחק יש אחראי אחר להפסד ובקבוצה כמו שלנו זה לא יכול לקרות. אין לנו זמן לחלק פרסים בטח לא לקבוצות בתחתית", אמרו בעכו.

בכל מקרה במועדון יודעים כי אין להם זמן לעסוק בהפסד וכבר הבוקר יתחיל אלדד שביט בהכנות למשחק בשבת מול בני יהודה. "יש מספיק נקודות בקופה וכל משחק יכול להיות משמעותי. כמו שידענו לנצח את מכבי חיפה אז אנחנו יכולים לעשות זאת מול כל יריבה", אמרו.

במועדון מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק מיידי ומי שהושאל היום למועדון הוא המגן השמאלי מתן בלטקסה, שחתם בקיץ במכבי תל אביב. הוא הושאל עד תום העונה אחרי שמיעט לשחק במדים הצהובים, בליגה כלל לא שיחק. "מדובר במגן מוכשר שיכול לתרום לנו", אמרו במועדון. בן מנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב אמר: "בשלב זה של העונה אנו סבורים כי הדבר הטוב ביותר עבור מתן הוא לשחק בליגה באופן סדיר. נמשיך לעקוב אחר ההתקדמות של מתן על מנת לקבל אותו בחזרה למכבי בקיץ כשחקן טוב יותר. יש לו פוטנציאל להפוך לשחקן של מכבי ת"א". השחקן עצמו אמר: "שמח להגיע להפועל עכו. באתי לעזור לקבוצה להשיג את המטרה העיקרית והיא השארות בליגת העל".


בלטקסה. מצטרף לחצי עונה להפועל עכו (האתר הרשמי)

מי שנפרד מהקבוצה הוא עמית ביטון. הבלם איבד לאחרונה מקום בהרכב של הקבוצה, ביקש לעזוב ונענה בחיוב. ביטון יצטרף למועדון ספורט אשדוד. בעכו ממשיכים לחפש בלם נוסף ועוד שחקנים לקראת המשך העונה. בנוגע לחיזוק מרכז ההגנה עלו שמותיהם של אקס מכבי חיפה ובני סכנין איציק כהן, בלם הפועל נצרת עילית ג'ניה ברקמן וגם שמו של בלם הפועל חיפה אופק פישלר.

בעכו עדיין ממתינים להתפתחויות בגזרתו של בלם מכבי חיפה שי בן דוד שגם כן צפוי להצטרף. גם בחלק ההתקפי מקווים בעכו להתפתחויות ובלי קשר לשחקנים הישראלים, גם שחקנים זרים חדשים אמורים להגיע בקרוב. "אם אנחנו רוצים להישאר בליגה, חייבים חיזוק מיידי", אמרו במועדון. בימים הקרובים יגיעו עוד מספר שחקנים זרים בתקווה להרשים את הצוות המקצועי. 

מחכה לחיזוק. שביט (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי