המחירים עלו: מכבי חיפה פרסמה את מתווה המנויים

מכבי חיפה אלופה | מאור אלקסלסי

המכירה, שתיפתח בשני, מוגבלת ל-17,000 מנויים. במועדון נימקו את ההתייקרות בעליית מחיר השימוש באצטדיון והאבטחה. בנוסף, ישנו מתווה פיצויים על עונת 2019/20 שהופסקה בגלל הקורונה. כל מה שצריך לדעת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אלופת המדינה בכדורגל, מכבי חיפה, פרסמה היום (ראשון) את מתווה המנויים לעונת 2021/22, כאשר המכירה תיפתח מחר בשעה 10:00 ותהיה מוגבלת ל-17,000 מנויים. המקומות למחדשים יישמרו עד ה-11 ביולי. במועדון הסבירו כי מחירי המנויים עלו ביחס לעונה הקודמת וזאת בשל התייקרות השימוש באצטדיון ועלויות האבטחה. במקביל, הירוקים מציעים לקהל האוהדים ארבעה מסלולים שונים של פיצוי על עונת 2019/20 שהופסקה בשל הקורונה, כזכור.

מחירי המנויים במכבי חיפה לעונת 21-22 | מכבי חיפה, האתר הרשמי

המסלול הראשון, בדומה למה שהוצע על ידי מכבי תל אביב, מציע לאוהדים ויתור על הזיכוי בגין 2019/20 לטובת המועדון, כאשר בתמורה הבוחרים באפשרות זו יקבלו שי ייחודי שאינו ניתן לרכישה בחנות.

במסלול מספר 2, האוהדים יוכלו לבחור בהנחה של 20% על מחיר מנוי מחודש לעונה הקרובה. המסלול השלישי מקנה נקודות לרכישת מוצרים בחנות המועדון בגרנד קניון ובאתר הרשמי, בסך 25% משווי המנוי המחודש. במסלול הרביעי והאחרון, אוהד יכול לבחור בהחזר כספי בסך 6% משווי המנוי לעונת 2019/20.

מעבר לכך, כל רוכשי ומחדשי המנויים יזכו בהטבה מיוחדת, בדמות כרטיס בחצי מחיר למשחק נגד קייראט במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

מנויים | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי