קורצקי: התוצאות לא מקריות. נעבוד קשה כדי לנצח את מכבי חיפה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | יוני אריאלי

מאמן הפועל רעננה, שלא הפסיד בארבעת המשחקים האחרונים, מתכונן למפגש ביום רביעי (20:30 בספורט1): "יש להם איכויות גבוהות גם אם הם בתקופה לא טובה"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום רביעי מול מכבי חיפה (20:30, ישיר בספורט1) והמאמן מנחם קורצקי התייחס לכך היום במסיבת עיתונאים.

"עוד ניצחון ועוד תוצאה טובה נותנים ביטחון לשחקנים ונותנים להם אמונה שאנחנו באמת קבוצה טובה והתוצאות שלנו הן לא מקריות", טען המאמן לאחר שבארבעת המשחקים האחרונים לא הפסיד, "זה משהו שמאוד חשוב לי ואני שמח שאנחנו ממשיכים במומנטום החיובי".

על יריבתו הבאה אמר: "המשחק נגד מכבי חיפה יהיה כבר אופרה אחרת. אנחנו מודעים ליכולות האישיות של שחקני מכבי חיפה ומדובר בשחקנים עם יכולות גבוהות אשר נמצאים בתקופה לא טובה, אבל בכל מצב נתון מכבי חיפה מסוכנת ונצטרך להתמודד בהתאם. זה משחק סופר קשה ונצטרך לבוא מוכנים כדי להשיג את מרב הנקודות מהמשחק".

בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה, המאמן ממתין לתשובתו של כוכב העבר הרומני גיאורגי חאג'י, המאמן והבעלים של אלופת רומניה ויטורול קונסטנצה. לקבוצה מהשרון הוצע השוער אלכסנדרו בוזבוקי בן ה-24 שגובהו 187 ס"מ. בוזבוקי הוא שוער המשנה של השוער המוביל ויקטור ויניצ'יאנו. חאג'י אמור להשיב בנושא בתוך יומיים שלושה. בקבוצת ויטורול אישרו הבוקר כי קיים מו"מ בנושא השוער וההמתנה היא לאישור של חאג'י שמתוכנן לשוב במהלך היום מביקור באיטליה. מועמד נוסף עם סיכוי להפוך לשוער של הפועל רעננה הוא הבוליביאני גיירמו ויסקארה בן ה–25 שמוכן לנחות בישראל ולחתום בתוך מספר ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי