דראפיץ': "אנחנו צריכים לחזור להיות מכבי נתניה של פעם"

דראפיץ'
דראפיץ' | דני מרון

מאמן הצהובים סיכם את ה-2:2 עם הפועל רעננה. קורצקי מנגד: "זאת הקבוצה שאני רוצה לראות, סה"כ אנחנו אוגרים נקודות להמשך הדרך"

(גודל טקסט)
מכבי נתניה יצאה הערב (שבת) בזול מה-2:2 נגד הפועל רעננה, ששיחקה מצוין וכמעט הצליחה לצאת עם שלוש הנקודות, לולא שער עצמי מרגיז שספג אסף צור בדקה ה-80. מכבי נתניה נעצרה אחרי שני משחקים ואיבדה נקודות, מה שעלול להיות חשוב במיוחד במאבק העתידי על מקום באירופה.


סלובודאן דראפיץ', מאמן הצהובים, סיכם: "הרווחנו נקודה ואנחנו צריכים להודות. לפעמים אתה מתחיל להבין מההתחלה שזה לא היום שלך ובא לך שרק ייגמר. לא היה מגיע לנו כלום היום ואנחנו צריכים לחזור למה שהיינו פעם".



ירידת מתח: "אחרי ב"ש באנו טוב לעכו, היום לא הופענו וצריך להודות שרעננה התכוננה כמו שצריך ושיחקה טוב. צריך לראות איפה צריך לעשות חושבים".


דראפיץ'
דראפיץ'. לחזור ליכולת (עדי אבישי)


על ערן לוי: "זה לא מפריע, בכל העולם יש מו"מ עם שחקנים באמצע עונה ואני מקווה שזה ייגמר בכך שערן יישאר".


מנחם קורצקי מנגד הוסיף: "מרוצה מצורת המשחק וההקרבה של השחקנים. זאת הקבוצה שאני רוצה לראות ונתניה חוץ מאביב אברהם לא סיכנה אותנו. הסגנון והדרך – אני מאוד מרוצה".


על אלי בבייב: "הוא עשה משחק מצוין וטוב. קיבלנו גולים שאסור לנו לקבל, סה"כ אנחנו אוגרים נקודות להמשך הדרך".


קורצקי
קורצקי. הכין את הקבוצה נהדר (עדי אבישי)


תדמית: "אני חושב שכבר תקופה אנחנו חוזרים לעצמנו, השחקנים הפנימו ואחרי פתיחת עונה לא טובה אנחנו מתעלים. יש לנו חבל על הצוואר ואנחנו צריכים לחשוב טוב על חיזוק. נעשה מה שצריך. לא נעשה מהפכה כי זאת טעות, נביא שחקן שניים אבל יותר אין צורך".


על שכר: "מוחמד עשה מחצית ראשונה טובה אבל בשניה קצת התעייף. הכנסתי שחקן טרי ואני שמח שאני יכול".


שמעון אבוחצירה, שכבש את השער השני של רעננה חתם: "עמדנו מאוד יפה, לא נשברנו וידענו להוביל. גם נקודה זה טוב וצריך להמשיך. איפה שהמאמן ירצה שאשחק אתן את כל כולי, שואלים תמיד באיזה עמדה אני מעדיף, אין ספק שאתן הכל בכל מקום".


אבוחצירה מעלה את רעננה ל1:2…. pic.twitter.com/NqOL9yMLmN

— FC Hapoel-Ra'anana (@HapoelRaananaFC) December 30, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי