דראפיץ': "זאת חוצפה להגיד שמכבי נתניה תיקח אליפות"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן העולה החדשה התייחס במסע"ת לקראת הפועל רעננה (שבת ב-18:15, שידור ישיר בספורט4) לשאיפות: "בתחילת העונה השאיפות היו להישאר בליגה". דני עמוס: "ק"ש הייתה בתהליך חמש שנים". נשבר שיא במכירת מנויים

(גודל טקסט)

לאחר שני ניצחונות רצופים בליגה, מכבי נתניה ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק החשוב מול הפועל רעננה בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4), בידיעה שניצחון יקרב את הקבוצה לפלייאוף העליון. נתניה טרם חיברה העונה רצף של שלושה ניצחונות. 

"רצינו מאוד להיות בפלייאוף העליון והתרחקנו טיפה מהקבוצות שמתחתינו. אם מסתכלים על הצמרת גם היא לא רחוקה מאיתנו", פתח המאמן סלובודאן דראפיץ' את דבריו.

על המטרות: "פתחנו את הסיבוב עם שני ניצחונות, לאחר שבסיבוב הראשון צברנו חמש נקודות מארבעה משחקים. הצבנו לנו מטרה לצבור נקודות בסיבוב השני כדי להגיע לפלייאוף העליון ולא כדי לקחת אליפות. המטרה בתחילת העונה הייתה להישאר בליגה ולא במחזור האחרון, אך כשאתה מנצח אתה הופך להיות רעב. זה יהיה חוצפה לבוא ולהגיד: 'אני אלך לקחת אליפות' ואף פעם לא הייתי חוצפן".

דראפיץ'
דראפיץ'. לא חוצפן (דני מרון)

מיקומים: "צריך לכבד את הקבוצות האחרות, את התקציבים ואת בעלי הבית שמשקיעים. אם היינו במקום השני או השלישי בתקציבים, הייתי מצהיר. כשיש לך תקציב של עליית ליגה, ויש לך 7-8 שחקנים ששיחקו בלאומית, אז לבוא ולהגיד את זה יהיה חוצפה. אם נראה תוך שנתיים את הילדים האלה מתחברים והכול, אולי נוכל לדבר על זה. אבל עדיין אנחנו במבחן. אם נגיע לפלייאוף העליון ופתאום זה יתחבר לנו וזה יהיה קרוב, אז מילא. כמו שעכשיו אגיד שאני הולך לזכות בגביע ועוד לא עברתי את חדרה".

המפגש מול הפועל רעננה: "רעננה במשחקים האחרונים התייצבה. הגיע לשם מאמן טוב וטקטיקן שייצב אותם. הם ניצחו את ק"ש, עשו תיקו מול סכנין. יש להם איזושהי דרך חדשה והם קבוצה מסוכנת. נצטרך להיות מוכנים לסגנון שהם רוצים לשחק נגדנו ואין ספק שזה מבחן שלנו. אם נרצה להיות בפלייאוף העליון, זה משחק מאוד משמעותי עבורנו".

על קוגבנייה: "יש לו איזושהי בעיה וראיתי שזה לא השתפר, הוא ביקש ממני לשהות באפריקה 3-4 ימים. הוא יחזור ביום שני-שלישי. זה קרה לנו גם בליגה הלאומית איתו. זה לא משהו רציני והוא יחזור אלינו. הוא היה בתקופה טובה ונתן גול נגד ב"ש".

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי. מאמן טקטיקן (אודי ציטיאט)

רצף הפציעות: "העולם נפתח לשחקנים הצעירים. כמו שעלי ו-ויקי היו פצועים, דן גלזר חזר ועדן שרם שיחק ונתן גול כשקייטה היה בחו"ל. אני מרוצה גם מההתקדמות של קונסטנטינוס וריביירו באימונים. זה מבחן עבורנו לראות כמה הקבוצה בריאה. לפעמים אני מחכה למשחקים כאלה שאני צריך לתת לשחקנים צעירים. זה עולם ומלואו ובלי לחץ של אליפות, אתה יכול לגלות דברים חדשים. אני מקווה שמי שישחק ייקח את הצ'אנס".

על ערן לוי: "יש מו"מ כמו שהיה איתי ועם דיא ועם עלי. אני רציתי חמש שנים ונתנו לי רק שלוש (בצחוק). ערן לוי בא לפה בחיוך ומתאמן כמו שצריך ואני מקווה עבור שני הצדדים שהכל יסתדר".

על כך שמשחקים בארץ בכריסמס והזרים לא זוכים לחופשות: "הזרים מקבלים כסף לשחק כדורגל. אם הם רוצים כריסמס נוריד להם במשכורת ונשלח אותם הביתה שיחגגו (צוחק). אנחנו משחקים כדורגל כדי לשמח אנשים ופחות מעניין אותנו מי צריך לחגוג או לא. כמו שהיהודים באים לחו"ל ויש לנו חגים שלנו ואנחנו חייבים לשחק".

קוגבנייה
קוגבנייה. לא משהו רציני (עדי אבישי)

על ההגרלה נגד חדרה: "חדרה קבוצה חדשה כמונו. הם עושים דברים יפים בליגה הלאומית וגם שי ברדה הלך לראות שם את איילון ירושלמי, שחקן מוכשר שלנו. אנחנו צריכים להתכונן למשחק הזה בשיא הרצינות וצריך לזכור שגם אנחנו באנו מהליגה הזאת. לגביע חוקים משלו והם יבואו עם מוטיבציה גבוהה כדי להוכיח שהם יכולים לנצח אותנו. אם לא נהיה במיטבנו, נוכל להפסיד. אנחנו רוצים להמשיך את העונה הטובה שלנו ואם נוכל לעשות זאת גם בגביע, אז נשמח".

השוער, דני עמוס, דיבר אף הוא ופתח באיחולי החלמה למאור בוזגלו. לאחר מכן התייחס אף הוא לדיבורים על אליפות: "צריך לזכור שק"ש הייתה בתהליך שנבנה חמש שנים ורק בשנה החמישית לקחנו אליפות. השלד המשיך, מי שהתאים נשאר ומי שלא המשיך הלאה, ובסוף זה נדבק. זה כרגע שלב שאנחנו רואים, בודקים והמטרות משתנות מפעם לפעם. אני חושב שאנחנו צריכים להתמקד ממשחק למשחק וכשנגיע לגשר נחצה אותו. צריך לזכור שיש פה קבוצה חדשה עם שחקנים חדשים, כולל אני. לקח לנו זמן להתחבר ודברים לוקחים זמן. לא הכל זה קסם, אבל לאט לאט אנחנו מבינים את משמעויות המשחקים יותר טוב. כל פעם שאנחנו פה, אנחנו לומדים קצת יותר ולאורך זמן רואים ויראו את התוצאות".

בתוך כך, מכבי נתניה הודיעה ששברה שיא מועדון בהכנסות ממכירת מנויים. הקבוצה הנפיקה 3,176 מנויים, מתוכם 2,970 נמכרו והשאר חולקו לשחקני עבר, ספונסרים, עובדי המועדון ואנשי מחלקת הנוער. בסך הכל הקבוצה רשמה הכנסה של למעלה מ-2.6 מיליון שקל ברוטו ממכירת מנויים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי