מכבי חיפה תשלם את חוזהו של מאור בוזגלו עד תום העונה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

השחקן שנפצע נפגש עם חלק ממנהלי הקבוצה, שהבהירו לו שהמועדון יעמוד מאחוריו בכל התחומים. שחר לשחקנים לקראת הפועל עכו: "אהבתי רגעים גדולים במשחק שלכם מול באר שבע"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תמשיך היום (חמישי) את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל עכו בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4), כאשר במועדון מודעים לחשיבות הניצחון אם הקבוצה רוצה להמשיך לחלום על מקום בפלייאוף העליון. במועדון הביעו שביעות רצון מדקות רבות בהפסד 2:0 להפועל באר שבע, וכעת הירוקים מאמינים שאם ימשיכו כך גם מול עכו, תחזור הקבוצה למסלול הניצחונות. הקבוצה כידוע לא ניצחה חמישה משחקי ליגה ברציפות וכבשה בהם שני שערים בלבד. 

הבעלים יעקב שחר, שהתרשם מהיכולת, אמר לשחקנים: "אהבתי רגעים גדולים במשחק שלכם. אם נמשיך כך, אין לי ספק שעוד אפשר להוציא משהו מהעונה הזאת". בצוות המקצועי לא מתכוונים לבצע שינויים משמעותיים לקראת עכו, כאשר פרט לאופיר מזרחי שצפוי להחליף את מאור בוזגלו, ישנה התלבטות לגבי שינוי במרכז השדה. הבולגרי גאורגי קוסטדינוב חזר לאימונים מלאים ולא מן הנמנע שיחזור להרכב על חשבון גל אלברמן. הקשר שלומי אזולאי שנעדר כשלושה חודשים צפוי להיות בסגל.

למרות ההכנות לקראת שבת, נושא הפציעה של מאור בוזגלו עדיין בכותרות. השחקן נפגש אתמול עם חלק ממנהלי הקבוצה שהבהירו לו שיקבל את חוזהו עד לסיום העונה. עוד אמרו בחיפה שרק אם השחקן לא יוכל לחזור בפתיחת העונה הבאה, חוזהו יעבור לחברת הביטוח. "מאור בוזגלו הוא שחקן מכבי חיפה", אמר גורם בקבוצה. "המועדון יעמוד מאחוריו בכל התחומים. מכבי חיפה לעולם לא הפקירה שום שחקן ובטח לא תעשה זאת גם עכשיו".


שחר. עודד את השחקנים (אודי ציטיאט)

אחר הצהריים תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת. לפני המשחק מול עכו, תערוך הקבוצה טקס פרידה מהבלם דקל קינן שיעזוב לסינסינטי, כשחולצות פרידה מיוחדות הוכנו ויוצאו למכירה. אתמול ערכו השחקנים מסיבת פרידה מהקפטן במסעדה אליה הגיעו גם שחקני בית"ר ירושלים עידן ורד ואיתי שכטר, ששיחקו בעבר במכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי