אסי בוזגלו: אלונה ברקת נכנעה לקומץ, הקארמה תתהפך על באר שבע

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

אחיו של מאור הפצוע תקף ב-103FM: "הטקס עם זר הפרחים היה בדיחה, בייש את המועדון שלהם", "כשהאוהדים שרו 'בוזגלו מת' התחלתי לבכות בבית". הפציעה: "הוא לא חזר מוקדם מדי, כולם מחפשים אשמים"

(גודל טקסט)

הפציעה של מאור בוזגלו והסערה סביב הקללות של אוהדי הפועל באר שבע לעברו ממשיכה להעסיק את הספורט הישראלי. אסי, אחיו של השחקן, התראיין ל-103FM ולא חסך במילים.

המצב הרפואי של מאור: "מאור לא חזר מוקדם מדי. בפציעה הקודמת הוא חזר אפילו מהר יותר. זה ביש מזל ומחפשים אשמים. הוא עשה שיקום טוב, אבל ברגע שזה קרה מחפשים ואומרים שמכבי חיפה לא התנהלו טוב".

מצב הרוח של מאור: "הילד הזה הוא זן נדיר. הוא יחזור יותר חזק וחדור מוטיבציה. היחס של מכבי חיפה מחמם את הלב. הוא רעב למשחק ולא מרגיש שמיצב את עצמו. הוא רוצה לתת למכבי חיפה את מאור בוזגלו האמיתי. הוא לא מתעסק במה שקורה מבחוץ. עכשיו הוא רק רוצה לחזק את הברך, לעבור את הניתוח ולחזור בצורה הכי טובה".

מצב הרוח של אביו: "זה היה יום שחור לכולנו. אנחנו משפחה מאוחדת וזה לא מראה מלבב. התגובה של מאור והחוזק שלו משרים אופטימיות על כולנו. תפסו את אבא שלי בשעה של צער וכאב. הדביקו לו את המיקרופון לפה".

ברקת, בוזגלו והזר. בדיחה (מאיר אבן חיים)
ברקת, בוזגלו והזר. בדיחה (מאיר אבן חיים)

הפציעה: "הוא המשיך לבדוק את עצמו גם אחרי הפציעה בדקה הראשונה וכשראה שהוא לא יכול והכאבים הולכים וגוברים הוא ירד מהדשא. אני לא חושב שהוא החמיר את הפציעה. הוא חשב שזה אולי השתחרר. אני הבנתי כבר בדקה הראשונה שהפציעה חזרה. הוא בדק את האופציה לעבור את הניתוח בברצלונה, נעשה את הדברים הכי טוב שאנחנו יכולים. יש פה ביש מזל. הוא חזר באופן הדרגתי".


היחס של אוהדי הפועל ב"ש
: "מבחינתי הטקס שעשו לו לפני המשחק זה לא היה טקס. זה היה לצאת ידי חובה. אפילו אלונה לא לקחה את המיקרופון ולא דיברה לקהל מה הוא תרם לקבוצה. אמרתי לאישתי 'מה זה הטקס הזה', הייתי בשוק, אמרתי 'מה זה הזר פרחים הזה, זה צחוק'. זה היה טקס שאני חושב שבייש את המועדון שלהם. עם כמה שהוא נחשב למועדון צמרת, הרגשתי שהלכנו אחורה בזמן. זה היה נראה שאלונה נכנעה לעליהום של קומץ אוהדים".

צילום מסך

צילום מסך. הפוסט המדובר של אסי בוזגלו

הקללות: "אין דבר יותר עצוב מאשר לראות את אח שלך נאנק מכאבים על הדשא ולא מצליח לקום, וכולם שרים "בוזגלו מת". זה שבר אותי והתחלתי לבכות בבית. הבנתי את חומרת הפציעה. אני לא מאחל את זה לאף אחד".


הקארמה על באר שבע
: "אנחנו מאמינים בקארמה ושהכל בכדורגל זה גלגל. נזכרתי בסיפור עם טל בן חיים שלא החזיר את כדור החוץ בגביע מול בני סכנין ואמרתי שהם לא יזכו יותר באליפות, וככה היה. עכשיו הקארמה תתגלגל לבאר שבע".
 


בן חיים במשחק הליגה בסכנין אחרי אותה תקרית בחצי גמר הגביע בסמי עופר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי