"אם קרויף יתעקש להנחית קשר, זה יפגע בדור פרץ"

דור פרץ
דור פרץ | דני מרון

בצל הרצון של מאמן מכבי ת"א להחתים זר או את קבהא, בקבוצה יודעים שיהיו לכך השלכות: "הוא לא רוצה לשחק באירופה, הוא מכביסט". מנספורד ישוב מחופשה וייפגש גם עם ריקן ומיכה, שעשוי לעזוב כבר בינואר ליאנג בויז

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממתינים לשובו של המנכ"ל בן מנספורד בשבוע הבא מחופשת סוף השנה באנגליה כדי להוביל את המהלכים לשינויים העתידיים בחלון ההעברות שיפתח ב-8 בינואר. הכול בקריית שלום מתנקז עכשיו דרך שולחן העבודה של המנכ"ל האנגלי במשרדי המועדון הסמוכים לאצטדיון בלומפילד.

מנספורד הוא האיש המקשר בין הבעלים מיץ' גולדהאר ויד ימינו ג'ק אנגלידיס לבין צוות האימון של ג'ורדי קרויף וסטיב מקלארן. הנושא המרכזי בימים אלו הוא השינויים בחלון ההעברות בנוסח של מי יוצא ומי מגיע. קרויף כבר העביר למנכ"ל את רשימת הבקשות שלו וכפי שבמועדון אומרים: "הם נמצאים על השולחן".

"לא יהיה פשוט לקבל החלטות חפוזות שיעלו כסף רב ולא בטוח שיהיו נבונות מקצועית", טוענים במועדון. קרויף מעוניין בקשר אחורי כבר מההכנות בקיץ ושמותיהם של עלי מוחמד, מרוואן קבהא ואלמוג כהן עלו כמועמדים. בשבועות האחרונים יש שחולקים על המאמן בנושא, כששמו של דור פרץ עולה כטיעון נגדי. "בשבועות ובמשחקים האחרונים הפך דור לבורג מרכזי בקישור האחורי ודחק את שרן ייני וחוסה רודריגס מהעמדה בה שלט בשנים האחרונות גל אלברמן. אם קרויף יתעקש להנחית קשר זר או את קבהא, שעל פי פרסומים בסלובניה מועמד להגיע למכבי תל אביב, הפגיעה בפרץ ובהתפתחות שלו כשחקן בית ומנהיג תהיה קשה".


פרץ. עלול להיפגע אם יגיע רכש (דני מרון)

מתברר שהבעלים הקנדי והמנכ"ל האנגלי מבינים את המצב שנוצר במשחקים האחרונים נגד הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ועירוני קריית שמונה ולא ימהרו לאשר את המהלך. ניק בלקמן אמר השבוע שפרץ הוא מהבולטים בקבוצה ומקומו בנבחרת ישראל. הקשר חתם בקיץ על חוזה חדש לשלוש שנים, אך יש הבנות עם המועדון על שחרור עתידי בסכום של כחצי מיליון דולר."את דור לא מעניין לשחק באירופה", הבהירו בסביבת הקשר והוסיפו: "הוא מכביסט ועבורו מכבי תל אביב והחולצה הצהובה שוות יותר מאירופה".

קשר נוסף שממתין לפגישה עם מנספורד הוא אבי ריקן מולו אמנם נעשו גישושים ראשוניים, אך נכון לעכשיו רק המנכ"ל הוא האיש שיקבע לגבי ההסכם החדש ובעיקר בנושא הכספי. מכביסט נוסף שנמצא בהמתנה הוא דור מיכה, שמחזיק בחוזה מפתה מיאנג בויז ברן השוויצרית כפי שפורסם לראשונה בספורט1. מיכה היה יכול לעבור לשווייץ תמורת פיצוי בן 150 אלף יורו רק בקיץ.

השחקן שיסיים חוזהו שוקל בכובד ראש את ההחלטה ובכל מקרה ממתין לפגישה עם מנספורד ולהחלטה שגולדהאר יהיה שותף לה. במכבי תל אביב סבורים שהסיכויים שמיכה ימשיך ויחתום על חוזה חדש בקבוצה או יעזוב לשווייץ עומדים על 50-50 לכאן או לכאן. במועדון טוענים שמיכה לא חייב להיות נחרץ במעשיו כי בכול מקרה מדובר רק על הקיץ. במועדון יש מי שאמר שאיש לא יופתע אם יאנג בויז תציע עכשיו סכום כספי מסוים כדי לקבל את מיכה בחודש ינואר ולא להמתין לקיץ.


מיכה. יעזוב כבר בינואר? (עדי אבישי)

קרויף שהמליץ וביקש להחתים את מיכה ואבי ריקן כדי שימשיכו כבר מכין חלופות לינואר כגון ליאור רפאלוב, למרות שהוא משחק בעמדה שונה. המאמן ההולנדי יהיה אמור למצוא בקרוב מהלך שיגרום לעזיבתם של טינו-סוון סושיץ', כריסטיאן באטוקיו ואיגור פיליפנקה. נכון לעכשיו, רודריגס שנדחק לספסל והפך למחליף, מאוכזב ממעמדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי