מרליר ניצח בקטע השלישי בטור, שהיה סוער מתאונות

טים מרליר | BENOIT TESSIER/POOL/AFP via Getty Images

הבלגי חגג לראשונה בקריירה בטור דה פראנס, תומאס, יואן ורוגליץ' נפגעו בתאונות נפרדות. ואן דר פול שמר על החולצה הצהובה. בואבן מ"סטארט אפ ניישן" סיים במקום ה-23

(גודל טקסט)

היום השלישי של הטור דה פראנס נגמר וגם הוא היה סוער. בסיומו הקטע השלישי הבלגי טים מרליר ניצח, כ-182 ק"מ מלוריין לפונטיבי. שלושה מהפייבוריטים לזכייה, גרנט תומאס, קיילב יואן ופרימוז' רוגליץ' נפצעו בתאונות נפרדות. יואן פונה לבית חולים עם חשש לשבר בעצם הבריח וכמובן לא סיים את הקטע.

מרליר, שנפגע בעצמו בתאונה ההמונית הקשה ביום הראשון של המרוץ, הקדים בספרינט בסיום את בן ארצו יאספר פיליפסן וחגג לראשונה בקריירה בטור והעניק לקבוצת "אלפסין-פניקס" ניצחון שני רצוף, אחרי שאתמול עשה את זה ההולנדי מתיו ואן דר פול. נאסר בוהאני הצרפתי סיים שלישי בקטע.

ואן דר פול, שלקח אתמול גם את החולצה הצהובה של מוליך בדירוג הכללי, שמר עליה אצלו כאשר רוגליץ' הסלובני, שהיה הסגן בשנה שעברה, חצה את קו הסיום דקה ו-21 שניות אחרי המנצח וכמעט דקה אחרי האלוף המכהן, בן ארצו טאדיי פוגצ'אר, שגם הוא היה מעורב בהתרסקות.

טים מרליר. | CHRISTOPHE ENA/POOL/AFP via Getty Images

לגבי "סטארט-אפ ניישן" הישראלית, הרוכב הבכיר שלה בקטע השלישי היה הקנדי גיום בואבן, שסיים במקום ה-23. כריס פרום דורג במקום ה-123 והישראלי עומר גולדשטיין במקום ה-157.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי