דיווח: במנצ'סטר יונייטד שוקלים להיפרד ממוריניו

ז'וזה מוריניו עם הנריך מחיטריאן
ז'וזה מוריניו עם הנריך מחיטריאן | Gettyimages

רגע לפני המשחק מול ווסט ברומיץ' (16:15, ספורט2), לשדים האדומים נמאס מהתנהלותו של המנג'ר הפורטוגלי ושוקלים להחליף אותו כבר בקיץ הקרוב

(גודל טקסט)

רגע לפני שמנצ'סטר יונייטד תפגוש הערב (ראשון, 16:15, שידור ישיר בספורט2) בהות'ורנס את ווסט ברומיץ', באנגליה מדווחים שמעמדו של המנג'ר ז'וזה מוריניו בסכנה ושיש אווירה לא טובה בקבוצה לאחר ההפסד 2:1 למנצ'סטר סיטי בדרבי, שלמעשה די סגר את מירוץ האליפות מבחינה ריאלית. התוצאה במשחק לא ממש תשפיע, כשכשבמקרה הטוב הפער מהמוליכה יירד ל-11 נקודות.

"סאנדיי אקספרס" כתב שהלחץ ביונייטד רק הולך וגדל, וששחקנים לא מרוצים מהסכסוך האחרון של מוריניו עם הנריך מחטיריאן, כאשר המיוחד הודיע לארמני שהוא רשאי לעזוב. ראשי המועדון שוקלים ברצינות להחליף את המנג'ר הפורטוגלי בקיץ הקרוב למרות שחוזהו מסתיים בקיץ 2019. לפי הדיווח חלק מאנשי יונייטד לא רצה את מוריניו מההתחלה בטענה שהוא סכסכן ומשחק כדורגל הגנתי, וכעת יש חשש שהבעיות שהיו איתו בעונה השנייה שלו בצ'לסי, אז האשים שחקנים וגרם לאווירה שלילית, יחזרו על עצמן גם ביונייטד.

אלה שמבקרים אותו בלי להזדהות טוענים שלמוריניו יש בעיה בזיהוי כשרונות, ושחרורם של שחקנים כמו מוחמד סלאח וקווין דה בריינה מצ'לסי הם ההוכחה לכך. "כעת הוא רוצה להעיף מהקבוצה את מחיטריאן שזכה בתואר שחקן העונה בבונדסליגה", אמרו במועדון שלא ליחוס. בנוסף טוענים ששמה הטוב של יונייטד נפגע בגלל שמוריניו מתעמת עם שופטים ומנג'רים יריבים.


מוריניו עם מחיטריאן. המהלך שחתם את עתיד המנג'ר? (Gettyimages)

לפי הדיווח, לא כולם במועדון אהבו את ההתגרות שלו בשוער סיטי אדרסון, שהובילה לכל המהומה בחדר ההלבשה באולד טראפורד בסיום הדרבי, אותה כינו בתקשורת "מילקגייט". מוריניו אומנם ספג קרטון חלב, אבל המשיך הלאה למסיבת עיתונאים ולא השתתף בתגרה בה לקחו חלק 30 אנשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי