רפואה: זה לא דומה למה שאני רוצה, אם לא נעלה זה כישלון

עידו אקסברד
עידו אקסברד | אודי ציטיאט

הפועל תל אביב סיימה ב-1:1 אצל הפועל רמת גן ואיבדה נקודות לראשונה מאז מונה המאמן, שהבהיר: "נחזק את הקבוצה בינואר". דגו לאחר ה-4:1 של כפ"ס ברמת השרון: "בעל הבית צריך להחליט אם אני עושה את העבודה או לא"

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

מוליכת הליגה הלאומית הפועל תל אביב סיימה הערב (שישי) ב-1:1 בחוץ מול הפועל רמת גן ואיבדה נקודות לראשונה מאז מונה קובי רפואה לפני כחודש וחצי. למזלם של האדומים הפער בפסגה צמח לאחר שהפועל כפר סבא, השנייה בטבלה, התרסקה עם 4:1 מפתיע ברמת השרון.

קובי רפואה החמיא ליריבה בסיום: "הפועל רמת גן קבוצה מצוינת והמקום שלה לא משקף כי היא קבוצת צמרת עם שחקנים טובים. לא עשינו תנועה לעומק ולא היינו חדים היום. ההתקפה הייתה סטטית. פתחנו רע ובמשך שבעים דקות לא שיחקנו טוב ואז זה כבר היה קשה מאוד. לוקחים את הנקודה וממשיכים קדימה".

המשך העונה והחוסרים בסגל: "אני יודע שיש לי המון עבודה ואנחנו עובדים, לא משחקים, ומנסים כל הזמן. זה לא דומה למה שאני רוצה לראות, אני יודע בדיוק מה אני רוצה. אנחנו נשחק עד ינואר עם מה שיש וכמובן שנחזק את הקבוצה".


"כל דבר שהוא לא עלייה לליגת העל זה כישלון" (אודי ציטיאט)

שחר הירש מאוכזב (אודי ציטיאט)

על רז שלמה הצעיר שעלה מהספסל במקום פדרו גלבאן: "הכנסתי אותו בשביל להחזיק את האמצע. הפועל רמת גן שלטו. אני אוהב שחקנים צעירים והוא מתאמן רק עם הבוגרים, יש לו עתיד ורוד. כל דבר שהוא לא עלייה לליגת העל בסוף העונה זה כישלון, אין שום דבר אחר".

מסאי דגו, מאמן הפועל כפר סבא, נראה חסר אונים לאחר התבוסה של קבוצתו ברמת השרון: "פתחנו את המשחק בצורה גרועה מאוד. אחרי שלושים דקות חזרנו קצת, כבשנו, חשבתי שנשחק טוב יותר בחצי השני, אבל שוב פתחנו לא טוב ואז קיבלנו אדום. אסור לנו להראות ככה".

הירידה ביכולת: "אנחנו צריכים לחזור ליכולת שלנו לפני שאנחנו מסתכלים על היריבה. זו תקופה לא טובה, אני לא יודע להסביר, עובדים קשים ומנסים למצוא פתרונות. אני מקווה שהיכולת שלנו תחזור בהמשך. סף השבירה נמוך, אנחנו נראים רע והתוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר. ארים את החבר'ה ואמשיך לעבוד, אין מה לעשות".

המשך דרכו במועדון: "אני לא רוצה להתייחס לדברים כאלה. זה מציק ששואלים את זה. אני עובד ונותן 200 אחוז כל יום. בעלי הבית צריכים להחליט אם אני עושה את העבודה או לא. באימונים יש לי שקט".


ימשיך בהפועל כפר סבא? מסאי דגו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי