שטיין ימשיך על הקווים, בואומן: רוצים ניצחון שלישי ברציפות

מיקי גורקה ואלון שטיין
מיקי גורקה ואלון שטיין | עדי אבישי

הקבוצה מהשרון, שעדיין לא מינתה מאמן במקום גורקה, תמשיך להסתמך על עוזר המאמן. מחר ב-18:00: מפגש מול מכבי חיפה

(גודל טקסט)

בני הרצליה, עדיין ללא מאמן ראשי על הקווים, תתארח מחר (רביעי, 18:00) ברוממה למשחק נגד מכבי חיפה. הקבוצה מהשרון נפרדה ממיקי גורקה (שהספיק לחתום אתמול בהפועל ירושלים כעוזרו של מודי מאור), אך עדיין לא מצאה לו מחליף ומי שידריך את הקבוצה גם במשחק הקרוב הוא אלון שטיין. 


עוזר המאמן קודם תחילה באופן זמני כדי להדריך את הקבוצה במשחק הפרידה מהיורופקאפ נגד שרלרואה, אולם בהרצליה התרשמו מהניצחון שהקבוצה רשמה תחתיו ולא מן הנמנע שהוא יישאר בתפקיד במידה וירשים. בינתיים הרצליה הודיעה על החתמתו של הפורוורד יונתן מור שהגיע למועדון לאחר שמיעט לקבל דקות בהפועל חולון, כשהוא חתם עד לסיום העונה. מור, בוגר האקדמיה של איגוד הכדורסל, החל את דרכו בהפועל תל אביב ומשם המשיך לעונה אחת בהפועל כפר סבא. בעונה הקודמת הצטרף לחולון, ואף היה אחד המועמדים לתגלית העונה. 

 


מכבי חיפה סובלת גם היא מיכולת רעה העונה אך רשמה ניצחון חשוב על אילת במחזור האחרון, ואחרי שלושה משחקי חוץ היא שבה לשחק בביתה. "טוב לחזור הביתה לרוממה אחרי שלושה משחקי חוץ קשים", אמר עופר רחימי, "אנחנו צריכים לבוא אגרסיביים למשחק ולהראות אופי כדי לסיים עם ניצחון ולשמח את האוהדים שלנו". ברנדון בואומן הוסיף: "אחרי שני ניצחונות יפים, שבהם הראינו הרבה רצון ואופי, אנחנו חוזרים הביתה לרוממה. אנחנו רוצים להראות לאוהדים את היכולת הכי טובה שלנו ולהביא ניצחון שלישי ברציפות, מול הרצליה".

עוד באותו נושא: בני הרצליה - כדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי