פניני: ברור שהיה משהו אקסטרה, אי אפשר לשקר

גיא פניני
גיא פניני | עדי אבישי

שחקן הפועל חולון שגבר 89:93 על קבוצתו לשעבר וחזר לראשונה להיכל: "אתה רוצה לשחק טוב יותר מבדרך כלל". שמיר: "צריך להוריד את הכובע בפני כל אחד מהשחקנים"

(גודל טקסט)

הפועל חולון הדהימה את מכבי תל אביב עם 89:93 בהיכל מנורה מבטחים, במה שהיה הפסד הליגה הראשון של שחקניו של נבן ספאחיה אחרי תשעה מחזורים.

המאמן המנצח דן שמיר אמר בסיום: "מסוג הסיטואציות שהיה צריך לחפור עמוק, ולהוריד את הכובע בפני כל אחד מהשחקנים על מה שעשה. זאת עוד דוגמה למה שיכול להיות אצלנו ומה אנחנו יכולים לעשות. היינו צריכים להוציא הרבה מכל אחד ואני נהנה מאוד מהניצחון. אני חושב שמכבי תל אביב קבוצה טובה ממש, ועשינו מולם 93 נקודות אז כנראה שיש פוטנציאל. כשמנצחים זה בונה אופי ובונה קבוצה. לומדים לשפר את מה שצריך".

גלן רייס ג'וניור שהצטיין עם 28 נקודות אמר: "אני חושב שפתחנו טוב אז זה מה שעזר לנו. מה חשבתי לפני שזרקתי מהחצי? שאני פנוי".


רייס ג'וניור. פניני לא ראה כישרון כזה (עדי אבישי)

גיא פניני, שחזר להיכל לראשונה מאז עזב את מכבי תל אביב: "מתחתי קצת את המפשעה והחלטתי לא להסתכן לקראת המשחק החשוב באירופה. הלב אמר לעלות למגרש ולטרוף את המגרש עם הפציעה, אבל אחרי חצי דקה ראיתי שזה יכול להחמיר אז סמכתי על החברים שיכריעו את המשחק. ברור שהיה משהו אקסטרה, אי אפשר לשקר. כשאתה מגיע למקום שהיית בו כל כך הרבה שנים אתה רוצה לשחק טוב יותר מבדרך כלל. כשאתה יושב בצד השני נראה שכל דקה היא עשר דקות, אבל הוכחנו אופי והיה ניצחון יפה".

על הכישרון של רייס ג'וניור אמר פניני: "לא שיחק איתי כישרון כזה, אבל צריכים לדאוג לו. הוא עדיין לא שיחק ברמות האלה וצריכים ללמד אותו עוד הרבה דברים, אבל מבחינה אישית הוא כישרון נהדר ובחור נהדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי