החגיגה נהרסה: משרד האוצר הכפיל את הקנס של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

אחרי הזכייה בכדור הזהב החמישי והצמד מול סביליה, הכוכב ספג מכה קשה כשהוא ייאלץ לשלם 30 מיליון יורו בעקבות העלמת המיסים. זידאן החמיא: "אתם צריכים להיזהר מרונאלדו". בייל ימריא לאליפות העולם לקבוצות

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו סיים אתמול (שבת) שבוע חסר תקדים. הכוכב קבע שיא חדש בשלב הבתים של ליגת האלופות עם לפחות שער בכל אחד מששת המשחקים, זכה בפעם החמישית בכדור הזהב והכפיל את כמות השערים שלו העונה בליגה הספרדית, ב-0:5 המפלצתי של ריאל מדריד על סביליה. אלופת אירופה סיפקה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה והיא תצא לאבו דאבי, לקראת גביע העולם לקבוצות עם מצב רוח משופר.


הבלאנקוס שברו את מחסום 300 השערים בעידן זינדין זידאן כשהם כבר עם 303 ב-113 משחקים וממוצע חסר תקדים של 2.68 שערים למשחק. רונאלדו לקח חלק ב-301 ניצחונות והואמ דורג שני אחרי מרסלו, בין הזרים שחגגו הכי הרבה ניצחונות בלבן. 'מדריד של זהב' טען 'מארקה', וחגג את הזכייה החמישית של רונאלדו: "הבלאנקוס סוף סוף עבדו כמו שצריך וסיימו את המשחק בדקה ה-40, רונאלדו הציג את הגרסה הישנה שלו". גם אוסביו נותר מאוחר, כשרונאלדו חלף על הפורטוגלי האגדי עם 622 שערים לעומת 621 של אוסביו. 



מרסלו החמיא: "בשבילי כריסטיאנו הוא הטוב בעולם, לא ראיתי את פלה ודייגו מראדונה, אבל אין מה להשוות. אני מאושר עבור הצעירים ששיחקו היום איתנו והצליחו". אשרף חכימי, שהחליף את דניאל קרבחאל, הפך למרוקאי הראשון שהבקיע במדי ריאל. גם חסוס ואייחו ניצל את ההשעיה של סרחיו ראמוס והציג משחק איכותי. לצערו של הצעיר, הוא לא יוכל להשתתף בגביע העולם לקבוצות בגלל הסגל הרחב של זידאן.


Máximos goleadores en el fútbol profesional:
757 Pelé
756 Bican
749 Romário
704 Puskás
673 Müller
622 Cristiano
621 Eusébio

— Pedro Martin (@pedritonumeros) 9 בדצמבר 2017

מאמן הבלאנקוס חגג בסיום ועקץ את הפרשנים: "הזהרתי אתכם לגבי רונאלדו, אתם תמיד צריכים להיזהר. אני יודע שהוא תמיד יכבוש, גם שהוא בתקופה לא טובה. אני שם לב לאמביציה שלו, ומקווים שהוא ימשיך באותו קצב. לכבוש חמישייה מול סביליה זה אף פעם לא קל, חשוב שנמשיך להבקיע. אין ספק שזו הייתה המחצית הכי טובה שלנו העונה, נגיע מוכנים ליום רביעי. גארת' בייל ורפאל וראן ימריאו איתנו, נראה מה יהיה איתם עד יום רביעי".


מי שבחר לקלקל את החגיגה של רונאלדו הוא משרד האוצר הספרדי. על פי הדיווחים בספרד, ראש התביעה נגד הכוכב בחר להכפיל את הקנס של הפורטוגלי בעקבות העלמת המיסים. המשמעות שרונאלדו, שחויב לשלם 14.8 מיליון יורו בהתחלה, גדל ל-30 מיליון יורו. 

#CRI5TIANO
The moment @Cristiano presented his fifth Ballon d'Or to the Bernabéu! pic.twitter.com/yBj88b4mR3

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) 9 בדצמבר 2017



#LaPortada Como 5 soles pic.twitter.com/WGkYTCKLGu

— MARCA (@marca) 9 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי