בני בן זקן: יוסי בניון ימשיך לתרום לבית"ר כמו גדול

בני בן זקן
בני בן זקן | צילום: יוני אריאלי

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לעתידו של הקשר הוותיק לאחר ה-2:3 על הפועל רעננה, בניון: "לא אוותר בקלות על מועדון כזה, הרעשים לא מגיעים ממני"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שבת) 2:3 על הפועל רעננה בתום משחק סוער בו יוסי בניון פתח בהרכב וגם בישל, איתי שכטר כבש עם העקב, נשרקו שני פנדלים והקהל כהרגלו קילל את בני בן זקן וקרא לו להתפטר.

מאמן המנצחת בני בן זקן אמר בסיום: "הייתה הקרבה יוצאת מן הכלל של השחקנים. התוצאה יכולה הייתה להיגמר גבוה יותר, אבל בסופו של דבר מגיע כל הכבוד לשחקנים. אני מרוצה מהיכולת בחלקים מהמשחק. גם במשחק לא הכי טוב שלנו יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר. אנחנו משחקים עבור האוהדים ואני שמח שניצחנו".

הקללות של האוהדים: "אלה התנאים ואיתם צריך להצליח. צריך להיות מרוכזים למרות מה שקורה ולהשיג את הניצחונות".



בן זקן. מרוצה בסך הכל (יוני אריאלי)


היכולת: "אנחנו יכולים להיראות טוב יותר, אבל אי אפשר להגיד שאנחנו לא נראים טוב. צריך לזכור שאנחנו בסגל חסר. אם אנחנו מנצחים למרות שאנחנו לא משחקים הכי טוב זה אומר משהו על הקבוצה הזו".

על בניון: "תמיד כשהוא משחק הוא תורם, גם כשהוא עולה מהספסל וגם כשהוא פותח. כולנו אוהבים אותו. הוא ימשיך לתרום כמו גדול".

יוסי בניון. ימשיך לתרום כמו גדול (יוני אריאלי)
יוסי בניון. ימשיך לתרום כמו גדול (יוני אריאלי)

יוסי בניון הוסיף: "ניצחון קשה, קצת נילחצנו בסוף, אבל הכי חשוב שהשגנו את שלוש הנקודות. יכולנו לשחק יותר טוב בחצי השני, אבל הניצחון זה הדבר הכי חשוב".

היכולת: "בוריס קליימן הציל אותנו. הטעויות שלנו החזירו אותם למשחק. טבעי שכשסופגים קצת נלחצים, אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להשתפר".


הלחץ סביבו
: "תמיד כיף לשחק. אני עובד קשה כדי להראות שמגיעות לו דקות. הרעש לא מגיע ממני, זה רק דברים מסביב. אני מקווה לשחק יותר ויותר. בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה. אני אומנם רק חצי עונה פה, אבל נקשרתי מאוד למועדון. אני לא יודע מה יהיה, אבל דבר אחד בטוח – לא אוותר בקלות על מועדון כזה ועל האהבה של הקהל".

מנחם קורצקי. מאוכזב (יוני אריאלי)
מנחם קורצקי. מאוכזב (יוני אריאלי)

מנגד אמר מאמן המפסידה מנחם קורצקי: "תחושת פספוס גדולה מאוד. לא באנו למחצית הראשונה ונתנו כבוד לבית"ר ירושלים. בחצי השני היינו יותר טובים. חבל, כי היינו יכולים להוציא מהמשחק הזה נקודות. אבל זה כבר מאחורינו והפנים קדימה".

"היה חסר לנו להאמין. בחצי הראשון לא האמנו. במחצית השנייה ראינו קבוצה שיכולה ומסוגלת. אנחנו חייבים להישאר בליגה. יש פה חומר שחקנים שיכול וצריך להישאר בליגה. נקווה שנוכל לנצח משחקים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי