"להביא את ניימאר אלינו זה לא רעיון רע. כבר מזמן רציתי אותו"

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | צילום: gettyimages

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, סיפר על התוכניות העתידיות של הבלאנקוס ואמר על רונאלדו: "הוא הבטיח לזכות בשבעה כדורי זהב, אז יש לו עוד שניים"

(גודל טקסט)
נראה שבריאל מדריד לא נותנים לחגיגות הזכיה החמישית של כריסטיאנו רונאלדו בכדור הזהב להשפיע על מדיניות הרכש והמחשבות על חיזוק עתידי. רק אתמול (חמישי) מדי אחרי סיום הטקס המרגש יצא נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, בכמה הצרות מעניינות ורמז שהוא עשוי לרכוש את ניימאר.


בתוכנית "אל פרטיזדו" של רדיו קופה הוא נשאל לגבי האפשרות להחתמת ניימאר וקיליאן אמבפה ואמר: "אמבפה עוד שחקן צעיר ואנחנו יכולים לתת לו להישאר בפאריס סן ז'רמן ולראות איך הוא מתפתח. לגבי ניימאר. להביא אותו אלינו כל עוד אמבפה מתפתח? זה לא רעיון רע".


הוא דיבר על ניימאר גם ב"רדיו קדנה סר" בתוכנית "אל לרגוארו" ואמר: "כולם יודעים שרציתי להחתים את ניימאר. אם הוא היה משחק בריאל מדריד היו לו יותר הזדמנויות לזכות בכדור הזהב. ריאל מדריד היא מועדון שתמיד נותן לשחקנים שלו את כל התנאים להצליח".


#LaPortada "Quiero siete" #BallondOrpic.twitter.com/4rc2ntlBem

— MARCA (@marca) 7 בדצמבר 2017


על רונאלדו אמר: "הוא הבטיח לזכות בשבעה 'כדורי זהב' כך שיש לו עוד שני כדורים לזכות בהם. הוא בלתי ניתן לנגיעה כל עוד אתה לוקח את היתרונות הפיזיים שלו, הכישרון, הרצון והאמביציה".


על התחרות שיש בין מסי לרונאלדו אמר: "התחרות הזאת תמיד טובה ומאתגרת את רונאלדו עוד יותר, אבל אני מניח שגם אם מסי לא היה נולד הוא היה זוכה בתואר. רק חבל שלא נותנים 'כדור הזהב' גם לנשיא של הקבוצה הכי טוב בעולם. רונאלדו הוא היורש של אלפרדו די סטפנו ואני גאה בו".



אמבפה וניימאר. עוד ישחקו יחד בריאל מדריד? (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי