פוגבה: אם לא הייתי מאמין שאפשר לעצור את סיטי, הייתי פורש

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

לקראת הדרבי של מנצ'סטר ביום ראשון (18:30, ספורט2), קשר יונייטד התייחס לקרב על האליפות ולהרחקה שתגרום לו להחמיץ את המשחק: "העבירה נראית רעה מאוד, אבל זה לא היה בכוונה"

(גודל טקסט)
לראשונה מאז הורחק באדום ישיר בניצחון 1:3 מנצ'סטר יונייטד על ארסנל, פתח פול פוגבה את הלב ודיבר על הנושא. כזכור, הקשר ספג השעייה לשלושה משחקים אחרי שדרך על רגלו של מגן התותחנים, הקטור ביירין, בצורה גסה. כעת, הכוכב הצרפתי יחמיץ את הדרבי מול מנצ'סטר סיטי ביום ראשון (18:30, שידור ישיר בספורט2).


הצילומים של הדריכה בחיבור הירך נראו מכל הזוויות וזה נראה רע, אבל אחרי ה-1:2 על צסק"א מוסקבה בו בישל את השיוויון לרומלו לוקאקו, פוגבה טען בתוקף: "זה לא היה בכוונה. רציתי מאוד לשחק בדרבי הזה ולעזור לחברים שלי. אנחנו משחקים נגד סיטי ומחפשים לנצח כדי לצבור נקודות ולצמצם את הפער. זה רגע חשוב ומשחק חשוב עבור הקבוצה ולכן אני מאוכזב כל כך. העבירה נראית רעה מאוד, אבל הכוונה לא היתה כזאת. השופט שלף את האדום וזה הכדורגל".




על הדרבי אמר פוגבה: "יש לי אמון מלא בחברים שלי ביונייטד. אני מאמין שנעשה את העבודה ונצמצם את הפער הגדול מהם. אהיה שם כדי לראות את המשחק ולתת הרבה אנרגיות חיוביות. אני מאמין שהאווירה באיצטדיון תהיה מדהימה והאוהדים חייבים לתת לנו דחיפה. במנצ'סטר הדרבי תמיד היה גדול בלי קשר להיכן שהקבוצות היו ממוקמות, אבל היום שתי הקבוצות צמודות בטבלה וזה עושה את העניין הרבה יותר דרמטי. במשחקים כאלה חייבים לתת הכל, להיות שם מושלמים הגנתית והתקפית. הם יכולים להרוג את המשחק בכל רגע נתון. אני מאמין שאפשר לעצור אותם. אם לא הייתי מאמין, הייתי מפסיק לשחק כדורגל מיידית".



Mission accomplished: onto the next round Very happy for our victory! Disappointed to not play on Sunday but we focus on the present. Supporting our team all the way this weekend. @ManUtd#mufc#heretocreatepic.twitter.com/RcTAgw4Ylm

— Paul Pogba (@paulpogba) 5 בדצמבר 2017

בנוסף למשחק ביום ראשון, ישנו עוד עימות בין מאמני שתי הקבוצות ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה, שנמצאים ברשימת המועמדים למנג'ר חודש נובמבר בפרמייר-ליג. בנוסף לשניים, גם אנטוניו קונטה, ארסן ונגר, שון דייץ' ויורגן קלופ ברשימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי