מתחזקת: הפועל חולון החתימה את ג'סטין מרטין

מרטין
מרטין | האתר הרשמי

הפורוורד האמריקאי מתאמן עם קבוצתו של דן שמיר כבר זמן רב וישחק איתה בליגת האלופות. בכורה לקליין בשבת

(גודל טקסט)

הפועל חולון ממשיכה להתחזק והיום (שישי) החתימה קבוצתו של דן שמיר את הפורוורד ג'סטין מרטין. האמריקאי מתאמן עם הקבוצה כבר תקופה ארוכה ובחולון החליטו לצרף אותו למשחקיהם בליגת האלופות בכדורסל לאור הפציעות הרבות שפוקדות את הסגל.

מרטין (27, 1.98), העביר את תקופת המכללות במכללת אקסבייר אך לא נבחר בדראפט והחל לעבור במספר קבוצות ברחבי הגלובוס כולל ליגת הפיתוח, רוסיה, מקסיקו וגרמניה. את העונה הנוכחית הוא פתח ללא קבוצה והתאמן תקופה ממושכת עם חולון. התפנית הגיעה כשנרשם למשחק האימון שהסגולים קיימו בפגרת הנבחרות מול ראשון לציון והצטיין עם 15 נקודות ותשעה ריבאונדים.

בעקבות היכולת הטובה בניסוי הכלים ולאור פציעותיהם של טו הולוואי וג'ו אלכסנדר, הוחלט להחתים את הפורוורד ולרשום אותו למשחקי הקבוצה בליגת האלופות. עד כה רשמה חולון יכולת חלשה בקמפיין האירופי כשהיא מדורגת אחרונה בביתה במאזן 5:1 ובשבוע הבא היא תארח את אולדנבורג הגרמנית.

מחר (שבת, 18:30) תחזור הקבוצה מפגרת הנבחרות כשתארח את נס ציונה במסגרת המחזור השמיני של הליגה, כשמי שירשום הופעת בכורה בהתמודדות הוא טי. ג'יי קליין שקיבל תעודת זהות כחולה וישחק כישראלי. בניגוד ליכולת הבינונית באירופה, חולון מחזיקה ברצף של חמישה ניצחונות ומדורגת שלישית בליגה. בנוסף, שלושה נציגים של הקבוצה נבחרו לתואר שחקן החודש (גלן רייס ג'וניור), השחקן הישראלי (ג'ו אלכסנדר) ומאמן החודש (דן שמיר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי