"ליברפול עם הופעה שמשאירה אותה במלחמה על ליגת האלופות"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyiamges

באנגליה מפרגנים למייטירדס על ה-0:3 מול סטוק. סלאח חזר לראשות טבלת המבקיעים ומעורב ב-14 שערים ב-14 משחקים, מאנה מתחיל לחזור לעצמו. קלופ: "מיניולה לא היה צריך להיות מורחק כי לא היה האחרון לשער"

(גודל טקסט)
אי אפשר לעצור את מוחמד סלאח העונה. יורגן קלופ החליט לתת לו לנוח אתמול (רביעי) ב-0:3 על סטוק סיטי, ופתח לראשונה העונה עם דומיניק סאלונקה שבישל שער, אך כשהמצב נראה כאילו סטוק עלולה להשוות הגרמני החזיר את המצרי למגרש והחלוץ כבש צמד בהם שער שיתחרה על שער העונה.


ב"דיילי מייל" כתבו: "למרות הקור העז, היכולת של ליברפול גרמה ליורגן קלופ להזיע, אבל בסיום הוא התחמם עם הופעה שמשאירה את הקבוצה במלחמה על כרטיס לליגת האלופות". סטוק זעמו על כך שסימון מניולה לא הורחק סמוך למחצית, אחרי הכשלה על מאמה דיוף.



סאדיו מאנה כבש שער ראשון מאז אוגוסט, וההחלטה של קלופ להשאיר אותו במשחק הקודם על הספסל הייתה כנראה צעד נכון. העונה של הסנגלי בעייתית עד כה, לאחר שנכנס בשוער מנצ'סטר סיטי, אדרסון, והורחק, ולאחר מכן כשחזר למגרשים נפצע. מאנה נראה רחוק מיכולתו בעונה שעברה, אבל אתמול הראה ניצוצות של יכולתו האמיתית. החלוץ כבש מול סביליה ב-3:3 באלופות, ומול סטוק זה היה שער הליגה הראשון שלו אחרי חמישה משחקי ליגה, הרצף הכי גרוע שלו מאז שהגיע לליברפול.


מאנה גם בישל לסלאח שנכנס כמחליף, הבקיע צמד והגיע כבר ל-17 שערים העונה בכל המסגרות. המצרי שוב חזר לראש טבלת מלך השערים בליגה עם 12 כיבושים. כמו כן, סלאח היה מעורב ב-14 שערים ב-14 משחקים בליגה.

14 – Mohamed Salah has had a hand in 14 goals in his 14 Premier League games for @LFC (12 goals, 2 assists). Electric. pic.twitter.com/svPn4HYALi

— OptaJoe (@OptaJoe) 29 בנובמבר 2017


על ההחלטה של השופט לא להרחיק את מיניולה אמר קלופ: "היינו צריכים קצת מזל עם הצהוב שספג. אני לא חושב שזה היה אדום. בלי קשר סטוק יכלה לכבוש מהמצב הזה והייתה לה בעיטה חופשית של שרדאן שאקירי. מיניולה לא היה צריך להיות מורחק רק בגלל שהוא לא היה האיש האחרון לפני השער, כי היו לנו עוד שני שחקנים ברחבה. זה החוק". המאמן הגרמני הודה: "זה לא היה משחק מושלם שלנו, אבל עמדנו בלחץ. היו לנו שתי הזדמנויות גדולות במחצית הראשונה לכבוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי