לא יצפה בגמרים? החופשה החלומית של רונאלדו בזמן היורו והקופה

כריסטיאנו רונאלדו | ALEX PANTLING/POOL/AFP via Getty Images

אחרי עונה קשה ומפרכת וכשהודח עם נבחרתו בשלב מוקדם, כוכבה של יובנטוס יכול להסתלבט על היאכטה היוקרתית עם ג'ורג'ינה וילדיו: "זה הזמן לנוח עם האהובים שלי", כתב ל-310 מיליון העוקבים שלו. אגדה בלב ים

(גודל טקסט)

להיות כריסטיאנו רונאלדו, זה דבר שדורש הרבה. ככה זה שאתה אחד השחקנים הטובים והמצליחים בתבל, עם הישגים אדירים ורזומה של מכונת מלחמה על כר הדשא. אחרי עונה ארוכה ויורו אחד שהסתיים מוקדם מהצפוי, בשלב שמינית הגמר, גם לפורטוגלי מותר קצת לבלות. אחרי שפורטוגל הודחה על ידי בלגיה בטרם עת, כאשר החזיק אז בתואר מלך שערי היורו עם חמישה כיבושים, כעת הזמן של רונאלדו לנפוש עם המשפחה, והוא עושה את זה כמידיי שנה, על יאכטה בלב ים.

אם אתם זוכרים, אחרי שהבין שזו החופשה המועדפת עליו- רחוק מהציוויליזציה, רחוק ממיליוני המעריצים, בלב ים בסטייל הכי גדול שיכול להיות, CR7 רכש בשנה שעברה יאכטה מפוארת בסכום נכבד של שבעה מיליון יורו, כך שהוא ומשפחתו ויכולים לנפוש בה בכל עת. אז רונאלדו לקח את ג'ורג'ינה רודריגס שלו וארבעת ילדיהם ועלה על סיפון היאכטה שלו שממוקמת למרגלות חופי מדיירה. הפעם הצטרפו אליהם זוג חברים טובים ובן דודו של הפורטוגלי שנהנים מחופשה יוקרתית בחסותו של הפנומן של יובנטוס.

"זה הזמן לנוח עם האהובים שלי" כתב מלך האינסטגרם העולמי ל- 310 מיליון העוקבים שלו. השאלה המעניינת היא הם מפלצת הכדורגל באמת מצליח להתנתק שם על הספינה, או שמידיי ערב מדליק את הטלוויזיה וצופה במשחקים שנותרו ביורו והקופה אמריקה שאולי זורים מלח על פצעיו של הווינר ששונא להפסיד. בגיל 36, הוא נראה בשיא שלו עם בגד ים תופס צבע בשמש, ובעיקר, עם המדים על כר הדשא. אגדה בלב ים.

כריסטיאנו רונאלדו | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי