בק"ש נחושים: "מאוד רוצים לזכות שוב בגביע הטוטו"

חיים סילבס
חיים סילבס | צילום: סוכנות ג'יני

במועדון הצפוני לא מתכוונים לוותר על התואר ולכן צפויים לעלות בהרכב המלא. קוויאר ייעדר בוודאות בשבועיים הקרובים ואבו עביד צפוי להחליפו. וייסמן ורדובייביץ' בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)

בעירוני קריית שמונה עוד לא הספיקו לחגוג את הניצחון 1:2 החשוב על בני יהודה בשבת האחרונה, וכבר מחר (רביעי) ישחקו משחק חשוב נוסף והפעם במסגרת חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב, שייערך באצטדיון בעכו.

במועדון מגדירים את המשחק מול הצהובים בפרט ואת גביע הטוטו בכלל כמפעל משמעותי בו רוצים בקריית שמונה לזכות פעם נוספת. "אנחנו מאוד רוצים לזכות שוב בגביע הטוטו וכל אחד מבין את חשיבות המשחק. נעלה עם ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשות הצוות המקצועי" אמרו במועדון.


מבחינה מקצועית, המאמן חיים סילבס ייאלץ לתמודד עם חסרונו של הבלם קרלוס קוויאר, שנפצע בתחילת המחצית השנייה מול בני יהודה והוחלף. הספרדי עבר אתמול בדיקה ראשונה ברגלו ושם התברר כי ייעדר לפחות בשבועיים הקרובים. הבלם יעבור בדיקה נוספת כאשר החשש הוא שייעדר זמן רב יותר.


קוויאר. סילבס ייאלץ להסתדר בלעדיו (סוכנות ג'יני)

בכל מקרה, ללא קוויאר, איאד אבו עביד צפוי לפתוח במרכז ההגנה גם במשחק הליגה הקרוב מול הפועל באר שבע, כשגם המגן הסרבי מילוש רדובייביץ' שלא היה בסגל בשבת נמצא בתמונת ההרכב. החלוץ שון וייסמן שכבש בשבת צפוי לעלולת בחוד מול הצהובים. סילבס בחר שלא לתרגל את ההרכב באימון המסכם, אך ההערכה כי כמעט אותם שחקנים שפתחו בשבת יפתחו גם מחר בעכו.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אמיר נאסר, איאד אבו עביד, מרקוס דיניז, סאן מנחם (מילוש רדובייביץ), עדן שמיר, אפונסו טיירה, איסמעיל ריאן, שון וייסמן (אחמד עאבד), נייג'ל האסלבנק ושובל גוזלן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי