האדרספילד תנסה לעצור את סיטי, ארסנל מתארחת בברנלי

שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי | AFP

בשנה שעברה הסיטיזנס סיימו רק ב-0:0 בגביע מול מי שעלתה לפרמייר-ליג בתום העונה, מחר (ראשון, 18:00 בספורט1) הקבוצות ייפגשו למשחק ליגה לראשונה מאז 1990. ונגר עם סגל רענן למשחק מול הפתעת העונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגה האנגלית יימשך מחר (ראשון), כאשר המובילה מנצ'סטר סיטי תנסה להמשיך ברצף הניצחונות במשחק חוץ מול העולה החדשה האדרספילד. עוד מחר בממלכה, ארסנל תתארח אצל ברנלי וסאות'המפטון תארח את אברטון.

האדרספילד – מנצ'סטר סיטי (ספורט1, 18:00)
מה עוד אפשר לכתוב על סיטי שלא נכתב העונה? המוליכה מגיעה למשחק עם רצף של עשרה ניצחונות ליגה ו-40 שערי זכות, אבל בזמן שכולם מתלהבים ממכונת ההתקפה המשומנת, ב"מירור" הביאו את הזווית דווקא מהפן ההגנתי והתמקדו בשוער אדרסון. של השוער אדרסון.

אדרסון הברזילאי, רק בן 24, נרכש למעשה בקיץ האחרון אחרי שהשוער הראשון קלאודיו בראבו איכזב, ולהזכירכם אותו רכשה סיטי שנה קודם לכן מברצלונה על חשבון ג'ו הארט. אדרסון, שעלה 34.9 מיליון ליש"ט, הגיע מבנפיקה ולמרות חוסר ניסיון ברמות הגבוהות וגילו הדי צעיר, הוא אוחז ב-84 אחוז מסירות מדויקות – הכי גבוה מבין שוערי הפרמייר-ליג. פפ גווארדיולה חיפש שוער שמרבה לשחק עם הרגליים ואדרסון עונה על ציפיותיו. "התרשמתי ממנו המון, לא רק מהדרך שהוא הסתגל למשחק בפרמייר-ליג. כשאתה רוכש שחקן מליגה אחרת אתה תמיד שואל את עצמך אם הוא יסתגל לליגה החדשה. ברגעים טובים וקשים הוא תמיד מתנהג ביציבות ובאותה צורה וזה נותן לנו תקווה".


אדרסון. סיפור הצלחה אחרי הנפילה עם בראבו (Gettyimages)

גווארדיולה הבהיר שהוא לא מזלזל בהאדרספילד: "אני מקווה לנצח בפעם ה-11, אבל זה לא מובן מאליו. האדרספילד קבוצה טובה. שיחקנו נגדם בשנה שעברה בגביע וסיימנו ב-0:0. לא הצלחנו לנצח שם והבנו עד כמה זה קשה לשחק בהאדרספילד. הם קבוצה מאורגנת מאוד שמשחקת עם לחץ גובה במגרש". מלבד ג'ון סטונס ובנג'מין מנדי אין לסיטי פצועים חדשים. לגבי הבלם וינסנט קומפאני אמר פפ: "הוא כשיר לשחק". ניקולאס אוטמנדי ישוב מהשעיה וכנראה יפתח לצד הבלגי במרכז ההגנה. מעניין יהיה לראות אם בהתקפה ישחק סרחיו אגוארו או שמא ימשיך לקבל את חולצת ההרכב גבריאל ז'יסוס.

בהאדרספילד חוזר הבלם כריסטופר שינדלר אחרי השעייה, כשגם ג'ונתן הוג עשוי לשחק אחרי שהחמיץ את המשחק הקודם בגלל הולדת בנו. המנג'ר דיוויד ואגנר אמר: "אנחנו צריכים לחצות את קו היכולת שלנו עד כה כדי שיהיה לנו צ'אנס לעשות משהו מול סיטי". זה יהיה משחק הליגה הראשון בין הקבוצות אחרי 17 שנה. הקודם היה בשנת 2000 בליגת המשנה.


סאנה יפתח, אבל מי יהיה לצדו – אגוארו או ז'סוס? (Gettyimages)

ברנלי – ארסנל (16:00, ספורט1)
התותחנים הפסידו לקלן בליגה האירופית 1:0, אבל היה זה משחק לפרוטוקול עבורם, הם כבר הבטיחו את הפסגה והכרטיס לשלב הבא. במחזור שעבר הם ניצחו 0:2 את טוטנהאם בדרבי וכדי להמשיך במומנטום בליגה האנגלית, ארסן ונגר ביצע 11 שינויים בהרכב מול המדורגת אחרונה בבונדסליגה. דני וולבק שפתח בהרכב הוחלף במחצית, אבל כשיר לשחק מחר. מנגד הרכש מלידס כריס ווד יהיה כשיר לשחק בברנלי.

ארסן ונגר אמר לקראת המשחק: "אין ספק שברנלי זו הפתעת העונה עד כה, הקרבה שלה לצמרת לא נצפתה על ידי אף פרשן. אם היית שואל בקיץ מאה אנשים אם לברנלי יהיו 22 נקודות בשלב זה של העונה, 90 היו אומרים שלא ועשרה אחרים שהיו אומרים כן בטח היו אוהדי ברנלי". לגבי היכולת של ברנלי אמר: "הם מחזיקים בכדור לא יותר מ-25 עד 30 אחוז וזה אומר שהם יודעים לצאת למתפרצות וממתינים בסבלנות כדי לעקוץ כמו נחשים".

ברנלי תעשה היסטוריה אם תנצח את ארסנל. היא לא ניצחה אותה מאז 1974 בתשעה מפגשים.  שון דייץ' מנג'ר ברנלי אמר: "זו הזדמנות לבחון את עצמנו מול קבוצת צמרת. אנחנו רוצים לבחון את התמונה הגדולה, איך אנחנו מתקדמים עם הכדורגל שלנו מול הגדולות".


הפתעת עונה תצליח להדהים גם את ארסנל? (Gettyimages)

סאות'מהפטון – אברטון (15:30, ספורט2)
כאוס ענק באברטון בעקבות ה-5:1 המשפיל על ידי אטאלנטה בליגה האירופית. המנג'ר הזמני דיוויד אנסוורת' עדיין מחזיק במשרה, אבל האוהדים דורשים לפטרו ולמנות מנג'ר בכיר ובמהרה. היחיד שעמד לצידו אחרי ההפסד היה וויין רוני שטען שכל הקבוצה אשמה. אנסוורת' אמר אחרי ההפסד: "אני מקווה שלכל שחקן זה כואב כמו לי – אם לא הם לא צריכים להיות שחקנים של המועדון הגדול הזה. המינימום שכל שחקן צריך לתת זה מאה אחוז". חלוץ הטופיס עומר ניאסה מרצה עונש הרחקה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי