דוסון: כולנו צריכים להוכיח את עצמנו אחרי הקמפיין האחרון

שון דוסון
שון דוסון | דני מרון

נבחרת ישראל תפתח את עידן קטש מול אסטוניה (14:00) במוקדמות אליפות העולם, והפורוורד העביר מסר: "יש הרבה שינויים, זה לא רק השינוי במעמד שלי. עודד הביא את הגישה שלו, לא יודע איך נראה"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תתחיל היום (14:00) את דרכה במוקדמות אליפות העולם כשתארח את אסטוניה. בנבחרת קיימת דריכות לקראת המשחק הראשון בטורניר כשלא ברור עדיין איזו יכולת יציגו השחקנים לאחר שהתאמנו רק ארבעה ימים יחד. בשיטת המשחקים החדשה כל משחק חשוב והפסד לאסטוניה שנחשבת ליריבה חלשה יכול להיגרר גם להמשך הקמפיין, בעוד ניצחון ייתן דחיפה משמעותית ומקצועית לקראת המשחק הבא מול יוון. 

עודד קטש, שיערוך הופעת בכורה כמאמן הלאומי, פרסם אמש את הסגל הסופי לקראת המשחק והפתיע כשהחליט לנפות את עוז בלייזר. הפורוורד של מכבי חיפה פתח את העונה בגמגום אולם במחזור שעבר הוא רשם שיא קריירה בנקודות כשהמטיר 29 נקודות על הפועל תל אביב וסיים את ההתמודדות בדאבל דאבל כשקטף גם עשרה ריבאונדים. יפתח זיו ותום מעיין שוחררו אף הם כדי לפנות מקום לתמיר בלאט שהחלים מהפציעה ויערוך הופעת בכורה.

בעקבות השינויים הרבים בסגל והצערת הנבחרת, שון דוסון הפך לשחקן השני בעל מספר ההופעות הרבות ביותר בנבחרת עם 36 משחקים, אולם השחקן לא מרגיש עליו אחריות יתרה. "זה שאני מהמנוסים בסגל? זה לא אומר שום דבר. אני בא ליהנות ונהנה להיות פה", אמר לפני ההתמודדות מול אסטוניה, "כולנו צריכים להוכיח את עצמנו כי לא נראינו טוב בקמפיין האחרון. יש פה הרבה שינויים, זה לא רק השינוי במעמד שלי, יש הרבה פנים חדשות ואנחנו מקווים לייצג את המדינה כמו שצריך".


פותחים קמפיין. קטש והשחקנים (דני מרון) 

דוסון התייחס גם לשינוי בעמדת המאמן ולהכנות למשחק: "עודד הביא את השיטה שלו. זו שיטה אחרת, מאמן אחר, גישה שונה ונראה איך זה עובד. האימונים היו טיפה יותר אינטנסיביים, היה הרבה וידיאו אבל יותר מכל אנחנו באים ליהנות, ללמוד את התרגילים כמה שיותר מהר, להתחבר ולהכיר את השני כמה שיותר מהר".

בנבחרת כאמור לא יודעים איך המשחק יתפתח ומה היכולת שהשחקנים יציגו כקבוצה וכבודדים לאור העובדה שהיו להם רק מספר ימים לשחק יחד. "אני לא יודע איך נשחק  ואני חושב שאף אחד לא יודע איך אנחנו נראה", הודה דוסון, "מה שבטוח הוא שנעלה למגרש עם הרבה רצון ואנרגיות, הרבה מוטיבציה לנצח וזה הכי חשוב. כולם רוצים להיות פה ולתרום את החלק שלהם ולשחק עם הרבה אנרגיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי