רק רשת: ז'וזה מוריניו יהרוס את חג המולד?

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | אתר רשמי

מאמן מנצ'סטר יונייטד דורש להתאמן במהלך החג באולד טראפורד, דבר שידרוש מעשרות עובדי המועדון לוותר על החופשה. וגם: מאור בוזגלו וניקיטה רוקאביציה מככבים באימון ומאמנו של אצילי מונה למאמן אלמריה

(גודל טקסט)
14:44: מאור בוזגלו מפרגן לרוקאביציה
שחקני מכבי חיפה מצאו להם זמן להשתעשע באימון הקבוצה עם טניס-רגל סוער. הקשר צוות לחלוץ והשניים הציגו כישורים מרשימים. בקרוב גם על המגרש?





13:19: מאמנו של אצילי לשעבר חוזר
לוקאס אלקרס שנכשל שנה שעברה בגרנאדה, קבוצתו לשעבר של עומר אצילי, חזר לעבוד. אחרי הכישלון לעלות עם אלג'יריה למונדיאל הוא מונה למאמן אלמריה, המדורגת בתחתית הליגה השנייה בספרד במקום ה-19. בעונת 2014/15 הקבוצה עדיין שיחקה בליגה הראשונה.

@Alcaraz_Lucas es presentado como nuevo entrenador de la UD Almería pic.twitter.com/aIH21UeXMP

— UD Almería (@U_D_Almeria) November 21, 2017

12:09: אבי דה פילוסוף מעורר השראה

ביום שישי ה-5.1 יתקיים מרתון טבריה בו ישתתף בין השאר אבי דה פילוסוף, בעל הסיפור מעורר ההשראה. האצן בן ה-43 עבר תאונת דרכים קשה, ןצפוי להתחרות על כסא גלגלים מיוחד שהותאם לצרכיו.


דה פילוסוף
דה פילוסוף (אלבום פרטי)


11:00 בן שהר והפועל באר שבע בשרך לשווייץ
חלוץ האלופה העלתה תמונה מנתב"ג יחד עם חבריו באדום, לקראת המשחק בליגה האירופית מול לוגאנו (20:00, ישיר בספורט2)



 

חבורת הטרקלין בדרך לשוויץ..שיהיה לנו בהצלחה!#europeleague

A post shared by bensahar14 (@bensahar14) on



10:01: יו"ר חדש לבית"ר נורדיה
קבוצת האוהדים מליגה א' הודיעה שירון שרפשטיין נבחר ליו"ר.

יש יו"ר חדש! לאחר הבחירות לוועד המנהל מונה ירון שרפשטיין על ידי חברי הוועד ליו"ר הקבוצה, בהצלחה ירון! (בתמונה ירון מימינו של המאמן החדש ויקטור גניש) pic.twitter.com/MuP9bWbw2E

— בית"ר נורדיה ירושלים (@BetarNordia) November 21, 2017

9:10: הפלופ של ארסנל הודיע על פרישה
סבסטיאן סקילאצ'י, זוכרים? הבלם הצרפתי בן ה-37 ששיחק בעבר במונאקו, ליון, סביליה ורשם גם קדנציה לא מוצלחת בארסנל, הודיעה על פריקה מכדורגל לאחר שקבוצתו הנוכחית, באסטיה, הורדה לא פחות מארבע ליגות בעקבות חובות כלכליים.



סקילאצ'י. פרש בגיל 37 (Gettyimages)


9:00: מוריניו יהרוס את חג המולד?

ז'וזה מוריניו הוא כנראה לא הסנטה קלאוס של עובדי מנצ'סטר יונייטד. הפורטוגלי רוצה לקיים אימון בחג המולד עצמו לפני מחזור המשחקים של "בוקסינג דיי" בו ישחקו בבית מול ברנלי ובכך הוא יגרום ל-50 עובדים של המועדון לא לבלות עם בני המשפחה בחג. הוא רוצה לקיים את האימון באולד טראפורד ולכך צריכים יותר אנשים כדי להכשיר את המגרש, במקום להתאמן בקרינגטון שם יש פחות עבודה כדי לקיים אימון. "הסאן" מדווח שהעובדים מתפללים שמוריניו יבטל ברגע האחרון את הגזרה הרעה.

EXCLUSIVE: Jose Mourinho outrages Man United staff after ruining Christmas plans https://t.co/VH3BMoRbyfpic.twitter.com/NzCCLsciLD

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) November 20, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי