בעכו ביקרו: "ספגנו שערים נאיביים", בן דוד מועמד

אלדד שביט
אלדד שביט | דני מרון

אחרי ההפסד להפועל באר שבע, בקבוצה אומנם היו מרוצים מהיכולת לאורך דקות ארוכות, אך מסמנים את קרבות התחתית כאפשרות הטובה ביותר לצבור נקודות. בלם מכבי חיפה על הכוונת, אליהו פצוע וייבדק

(גודל טקסט)

הפועל עכו יצאה ברגשות מעורבים מההפסד אמש (שבת) 3:1 להפועל באר שבע כאשר מצד אחד הקבוצה היוותה יריב שקול בדקות רבות במשחק ואילו מצד שני ספגה שערים קלים מדי בדקות משמעותיות שהשפיעו על התוצאה בסיום. "קיבלנו שערים נאיביים. בשער השני היה לנו מספיק זמן להוציא כדור כדי לטפל בעמית ביטון. לעלות למחצית השנייה ולספוג שער שלישי תוך ארבע דקות זה שיא הנאיביות", אמרו הבוקר במועדון.

למרות זאת בעכו מבינים כי אם הקבוצה רוצה להישאר בליגה אז לאו דווקא הנקודות במשחק החוץ באצטדיון טרנר יעזרו לה אלא מאבקים ישירים מול קבוצות בתחתית. "אנחנו במגמת עלייה בצורת המשחק וההבנה שלנו מאז השינוי על הקווים ואנחנו צריכים להביא את זה לידי ביטוי", הסביר שחקן בקבוצה. ינון אליהו נפצע במשחק וצפוי לעבור בדיקות בימים הקרובים.

בינתיים, בקבוצה כבר פוזלים למועד ההעברות בחודש ינואר והמטרה להתחזק קודם כל בשתי עמדות עיקריות: בלם וקשר אחורי. השם החם שעלה הוא של בלם מכבי חיפה שי בן דוד. האחרון היה מבוקש כבר בקיץ, אך הירוקים לא הסכימו לשחררו. אולם במחזורים האחרונים בן דוד כלל לא נכלל בסגל של גיא לוזון ובעכו מקווים כי יוכלו לשאול אותו עד לסיום העונה. בעמדת הקשר במועדון מחפשים אחר שחקן זר ואם יימצא כזה אז אחד הזרים שנמצא כרגע בקבוצה יושאל לקבוצה אחרת.

מחפש חיזוק. שביט (דני מרון)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי