צפו: 1:2 לנאפולי, אינסינייה כבש. 1:2 לרומא בדרבי

לורנצו אינסינייה
לורנצו אינסינייה | Getty

השחקן האיטלקי הטוב בסריה A שוב חגג והוסיף מלח על הפצעים מהדחת הנבחרת. ז'לינסקי הוסיף. פרוטי וניאנגולן כבשו לג'יאלרוסי שרשמו ניצחון שישי ברציפות, אימבולה צימק ללאציו

(גודל טקסט)
חמישה ימים התעסקה אומה איטלקית שלמה בשאלה אחת: מה היה קורה אם מאמן הנבחרת ג'יאמפיירו ונטורה היה פותח בשני משחקי הפלייאוף מול שבדיה עם השחקן האיטלקי הטוב בסריה A.


ולורנצו אינסינייה, שעלה כמחליף ולא על המשבצת שלו במשחק הראשון מול הסקדנדיבים וכלל לא שותף בגומלין בסן סירו, ענה לשאלה הזאת תוך 33 דקות. הוא כבש וסייע לנאפולי לנצח 1:2 את מילאן ולפתוח פער זמני של ארבע נקודות בפסגה.




רומא רשמה ניצחון שישי ברציפות כשגברה בדרבי 1:2 על לאציו. הג'יאלרוסי גם עקפו את היריבה עם 30 נקודות מול 28. צריך לציין שלשתי הקבוצות הרומאיות חסר משחק בגלל גשמים שהציפו את האולימפיקו במחזורים קודמים.



אינסינייה. תמיד יקשרו אותו עם ההדחה מהמונדיאל (Getty)


נאפולי – מילאן 1:2
הדקה היא ה-33: כדור עומק אדיר של ז'ורז'יניו שבר את מלכודת הנבדל של הרוסונרי והותיר את אינסינייה מול ג'אנלואיג'י דונארומה. השחקן הכי מדובר באיטליה לא היסס וירה את הכדור מעל שוער מילאן לרשת הגבוהה, 0:1 לנאפולי ששלח עשרות מיליונים ברחבי המגף לדמיין מה היה קורה אילו היה מדובר בהגנה השבדית.


הפרנטופיי הכפילו את התוצאה בדקה ה-73 כדריס מרטנס נתן קטנה גאונית שהותירה  את פיוטר ז'לינסקי מול דונארומה. הפולני השחיל את הכדור בין רגלי שוער מילאן וקבע 0:2. בזמן הפציעות ירה אליסיו רומאניולי כדור אדיר מ-20 מ' מהאוויר שטוח לפינה של  פפה ריינה, 2:1.


רומא – לאציו 1:2
בצל האכזבה האיומה מהנבחרת הלאומית, חזרה אחת הליגות הכי מהנות בעולם העונה לפעולה. הניצחון של המארחת השווה את מאזנה זמנית לזה של אינטר השלישית עם 30 נקודות. בכך נקטע רצף של תשעה ניצחונות רצופים של לאציו בכל המסגרות, בעוד הג'יאלרוסי קבעו שישה ניצחונות רצופים בליגה.


התוצאה נותרה מאופסת במשך 49 דקות עד שהגיע דייגו פרוטי, דייק מהנקודה הלבנה והקפיץ את הקהל המקומי עם שער יתרון חשוב, כשארבע דקות בלבד מאוחר יותר בישל לראג'ה נאינגולן את השני. האוהדים הרבים שגדשו את האצטדיון הזקן החלו להריח ניצחון עד שמי אם לא, צ'ירו אימובילה, הלחיץ בדקה ה-72 עם שער מצמק. עד לשריקה התוצאה נותרה בעינה ושלחה את אוסביו די פרנצ'סקו לחגוג עם שחקניו.


È FINITA! È FINITA! È FINITA! IL DERBY LO VINCIAMO NOI! NOI! NOI!

NOI SIAMO LA ROMA! ROMA! ROMA! ❤️

DAJEEEEEEEEEEEEEEEE! DAJEEEEEEEEEEEEEEEE! @D_10Perotti ⚽️@OfficialRadja ⚽️#RomaLazio 2⃣-1⃣ pic.twitter.com/ePwPIShyhz

— AS Roma (@OfficialASRoma) November 18, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי