צ'לסי מתכננת הצעת ענק עבור הולאנד, רוי פטריסיו חתם ברומא

ארלינג הולאנד | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

לפי ה"בילד", הבלוז נחושים לצרף את החלוץ ויציעו לדורטמונד 175 מיליון יורו. שוער נבחרת פורטוגל הגיע מוולבס, סוכנו של ז'ורז'יניו אישר התעניינות מיובנטוס. באקה עבר לגרנאדה, ז'ירו מתקרב למילאן

(גודל טקסט)

רשמי

* החתמה גדולה לז'וזה מוריניו ורומא: בן ארצו של המאמן הפורטוגלי, רוי פטריסיו, הצטרף באופן רשמי לג'יאלורוסי. שוער נבחרת פורטוגל מגיע לאיטליה אחרי שבשלוש העונות האחרונות שיחק בוולבס מהליגה האנגלית, וחתם על חוזה עד 2025. על פי הדיווחים, הרומאים שילמו לזאבים 11.5 מיליון יורו, ושכרו יהיה שני מיליון יורו לעונה.

* אחרי שעזב את ויאריאל, קרלוס באקה מצא תחנה חדשה בספרד וחתם בגרנאדה. החלוץ הקולומביאני עזב את הצוללת הצהובה אחרי ארבע עונות כשחקן חופשי. בעונה האחרונה כבש השחקן בן ה-34 תשעה שערים ב-35 הופעות בכל המסגרות.

* ומהחלוץ שעזב לחלוץ שהצטרף למחזיקת הליגה האירופית: ויאריאל הודיעה על החתמתו של בולאייה דיה, הסנגלי-צרפתי בן ה-24 שהגיע מסטאד ריימס תמורת 12 מיליון יורו בחוזה לחמש שנים. דיה יקווה להרוויח את מכסת הדקות שהתפנתה אחרי עזיבתו של קרלוס באקה.

* הקשר הברזילאי פליפה אנדרסון חוזר ללאציו. המועדון כבר הציג אותו, אולם הוא עוד צריך לעבור בדיקות רפואיות ורק בסיומן יחתום רשמית. הוא היה בלאציו בחמשך חמש שנים, עד שב-2018 עבר לווסטהאם. בעונה האחרונה הוא הושאל לפורטו.

* תומאש ואצ'ליק הצ'כי (32), שסיים את חוזהו בסביליה, חתם באולימפיאקוס בחוזה לשנתיים. חוץ ממנו, היוונים צירפו היום גם את אגוויבו קמארה ואלגסימה בה.

* כחצי שנה אחרי שהגיע ללא תמורה, חסה רורריגס סיכם על הארכת חוזהו בלס פלמאס לעונה נוספת.

* ברייטון השאילה לווסט ברומיץ' את הבלם מת'יו קלארק, שישחק בקבוצה שנשרה לליגת המשנה האנגלית בעונה הקרובה.

* השוער הוותיק קיקו קאסייה חוזר לספרד ומצטרף לאלצ'ה בהשאלה לעונה אחת. הספרדי בן ה-34 שגדל בריאל מדריד, שיחק שנים רבותב אספניול ובמשך ארבע שנים שימש כשוער שני בשורות הבלאנקוס. בינואר 2019 הצטרף ללידס בה רשם 62 משחקים.

* נוריץ' החתימה את הקשר הצרפתי פייר לס מלו (28) עד 2014. הקשר שיחק בניס בארבע השנים האחרונות. אשתקד רשם חמישה שערים ב-33 משחקים. הצרפתים יקבלו 3.5 מיליון ליש"ט.

* ז'ואאו מריו הגיע לסיכום עם אינטר על התרת חוזהו והיום חתם רשמית בבנפיקה ליסבון כשחקן חופשי. הקשר בן ה-28 היה מושאל לספורטינג ליסון בשנה שעברה.

* קריסטל פאלאס אישרה היום שהשוער וויין הנסי עוזב את המועדון לאחר שבע שנים ו-132 משחקים. הוולשי סיים כעת את חוזהו וגם כך בשנתיים וחצי אחרונות שימש כמחליפו של הספרדי ויסנטה גואייטה. השוער רמי מת'יוז ששוחרר לאחרונה מסנדרלנד, היה על הכוונת של פטריק ויירה והוא חתם רשמית לשנתיים.

* החלוץ האיטלקי הצעיר, סבסטיאנו אספוסיטו בן ה-19 ששייך לאינטר ובילה את האחרונה האחרונה כמושאל, תחילה בספאל ובהמשך בוונציה, נשלח על ידי הנראזורי להשאלה נוספת – הפעם לפ.צ באזל השווייצרית.

שמועות

* רעידת אדמה בכדורגל האירופי? לפי "בילד", צ'לסי נחושה בדעתה להחתים את ארלינג הולאנד, חלוצה הנפלא של בורוסיה דורטמונד. הצהובים-שחורים נחושים לשמור על הנורבגי לעונה נוספת, אך כיצד הם יגיבו להצעת הענק של הבלוז? לפי הדיווח, האנגלים מתכננים להציע 175 מיליון יורו עבור הולאנד מה שיהפוך אותו לשחקן השני היקר בהיסטוריה.

* לפי "דיילי מייל", רפאל וראן קרוב לסיכום במנצ'סטר יונייטד. ההעברה עצמה תושלם תוך מספר שבועות שכן הבלם הצרפתי שוהה בחופשה לאחר היורו. הבלם מחזיק בחוזה לעוד עונה נוספת בריאל מדריד אך נחוש לעזוב. לפי ה-"ABC" הספרדי, וראן דרש מהספרדים להשוות את שכרו של דויד אלאבה (12 מיליון יורו), בעוד במועדון הציעו לו שדרוג מ-5.5 מיליון יורו לשבעה מיליון יורו.

* רוי פטריסיו נחת בבירה איטליה כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום ברומא עד 2025. הג'יאלורוסי הגיעו להסכם עם וולבס וישלמו 11.5 מיליון יורו (החל מ-2022) עבור השוער הפורטוגלי. לפי הדיווח, השוער שהגיע עם פורטוגל לשמינית גמר היורו, קיצר את חופשתו ויתחיל להתאמן עם רומא כבר בעוד 12 ימים. הוא יהיה שחקן הרכש הראשון של ז'וזה מוריניו. שכרו של השוער בן ה-33 יהיה שני מיליון יורו לעונה.

* אלוף אירופה לנבחרות ולמועדונים, ז'ורז'יניו האיטלקי, זוכה להתעניינות מצד יובנטוס – כך אישר סוכנו של הקשר ז'ואאו סנטוס, שהבהיר כי הוא מאמין שהשחקן יישאר בצ'לסי.

* מנצ'סטר סיטי ביררה על האפשרות להחתים את החלוץ דני אינגס, כך נטען ב-"Football Insider". בדיווח נכתב כי גורם באלופת אנגליה אישר את ההתעניינות. נטען כי פפ גווארדיולה מחזיק מהחלוץ בן ה-28 שמסרב להאריך את חוזהו בסאות'המפטון. הקבוצה מחפשת חלוץ לאחר שסרחיו אגוארו סיים את חוזהו ועבר לברצלונה.

* רפא בניטס רוצה שקאלידו קוליבאלי, בלמה של נאפולי, יהיה שחקן הרכש הראשון שלו אברטון, כך לפי "דיילי אקספרס". הבלם בן ה-30 מחזיק בחוזה בשורות האיטלקים עד 2023.

קאלידו קוליבאלי | Ciro de Luca/Soccrates/Getty Images

* ליברפול מחפשת מחליף לג'ורג'יניו ווינאלדום ומלבד סאול ניגס באנגליה מעריכים כי גם סרג'י מילנקוביץ'-סאביץ', שחקנה של לאציו – מועמד. הסרבי בן ה-26 רשם 47 שערים בכמעט 250 משחקים בלאציו. לפי "מירור", אחרי שש שנים באיטליה שני הצדדים מוכנים להיפרד, אך כרגע נראה שלאציו תדרוש סכום שיא של 80 מיליון ליש"ט.

* באיטליה נכתב כי אינטר סוגרת את הדלת לגבי מעבר אפשרי של ניקולו בארלה. לפי "גאזטה דלה ספורט", האלופה לא צריכה למכור שחקנים נוספים לאחר מכירתו של אשרף חכימי לפריז סן ז'רמן והקשר שזכה עם איטליה ביורו יקבל בקרוב הצעה לחוזה חדש.

ניקולו בארלה | CHRISTOF STACHE/POOL/AFP via Getty Images

* ב-"Calcio Mercato" נטען כי רומא מעוניינת במגן מנצ'סטר יונייטד, אלכס טלס. ז'וזה מוריניו ישמח לצרפו כמחליף ללאונרדו ספינצולה שספג מפציעה קשה ביורו 2020. לפי הדיווח השדים האדומים ישקלו להעבירו בהשאלה. אשתקד רשם המגן הברזילאי 27 הופעות.

* העיתונאי ג'יאנלוקה די מרציו מדווח כי הקטור ביירין ביקש מארסנל לעזוב לאינטר. המגן הספרדי עשוי לשמש כמחליפו של אשרף חכימי שנמכר לפריז סן ז'רמן והוא רוצה לשנות אווירה. אשתקד רשם המגן 35 משחקים והוא מחזיק בחוזה עד 2023. ביירין בן ה-26 הגיע לארסנל כשחקן נוער מברצלונה ב-2011 והוא למעשה השחקן הוותיק ביותר בסגל של מיקל ארטטה.

* בהמשך לדיווח על רצונו של ביירין לעבור לאינטר, אברטון מנסה לשכנע את דנזל דמפריס להצטרף לשורותיה, אולם המגן מעדיף לעבור לאינטר – שלמעשה מתלבטת בינו לבין ביירין. האחרון נחשב זול הרבה יותר, מכיוון שפ.ס.וו איינדהובן, קבוצתו של ערן זהבי, רוצה 20 מיליון יורו על הכוכב של נבחרת הולנד ביורו האחרון.

* הבלם וויליאם סאליבה הגיע למארסיי וכבר הצטלם עם אוהדים שחיכו לו במתחם האימונים. הוא יעבור בדיקות רפואיות ובסיומן יחתום על חוזה לעונה הקרובה, בה יושאל מארסנל ולצרפתים לא תהיה אופציה לרכוש אותו.

* באיטליה מדווחים כי אוליבייה ז'ירו על סף חתימה במילאן. "ז'ירו אמור להגיע ביום חמישי, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום לשנתיים", נכתב ב"סקיי ספורט". החלוץ בן ה-34 ירוויח כשלושה מיליון יורו בעוד צ'לסי תקבל פיצוי בגובה מיליון יורו ומיליון נוספים בבונוסים.

אוליבייה ז'ירו | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי